تصاویر لو رفته از Galaxy S20 سامسونگ

به گزارش مجله لیست پیوند، به نظر می رسد سامسونگ به طور تصادفی در مجموعه ای از تصاویر بازاریابی، عکس های گوشی Galaxy S20 را در وب سایت خود منتشر کرد.

تصاویر لو رفته از Galaxy S20 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، این تصاویر بعضی موارد را که پیش از این درباره Galaxy S20. شایع شده بود را تایید کرد. از جمله نام این گوشی (که به لحاظ فنی مطابق با استاندارد های فعلی مدل های Galaxy خواهد بود و اینکه جایگزین S11 خواهد بود). بعلاوه وجود یک دوربین سلفی سوراخ دار و یک دوربین بلند برجسته را تایید می نماید. این تصاویر بعلاوه یک مدل خاکستری تازه با چراغ های LED را نشان می دهد که مشابه گلکسی Galaxy S10 که سامسونگ سال گذشته منتشر کرد.

به گزارش WinFuture، تصاویر که ظاهراً در فروشگاه آنلاین سامسونگ در یک کشور اروپایی قرار داده شده بود، به سرعت برداشته شد. این اولین بار نیست که سامسونگ به طور اتفاقی اطلاعات رسمی بازاریابی را در وب سایت خود قرار می دهد. پیش از این شرکت سامسونگ اطلاعات مربوط به Galaxy Note10 و Note10 Plus را هم به همین طریق در وبسایت خود قرار داده بود.

انتشار این عکس ها برای شرکت سامسونگ تاسف بار است چرا که قرار بود زمان رونمایی از آن ها در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن)، یعنی کمتر از یک هفته دیگر باشد. به علاوه، بر اساس تصاویری که از این گوشی منتشر شده، انتظار می رود Galaxy S20 در سه نوع مختلف اولترا، پلاس و ساده عرضه گردد. اما مدل تازه Ultra با ظاهری عظیم و خاص همانند یک هیولا به نظر می رسد. انتظار می رود هر سه گوشی تازه دارای نمایشگر 120 هرتز، پشتیبانی 5G به طور پیش فرض در ایالات متحده و ارتقاء در دوربین و صفحه نمایش باشند.

بیشتر بخوانید

(تصاویر) عرضه ناگهانی گوشی Galaxy S20 به وسیله سامسونگ

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1174

به "تصاویر لو رفته از Galaxy S20 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لو رفته از Galaxy S20 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید