تحویل مسکن ویژه تهرانسر از پاییز 92، هر واحد مسکونی 250 میلیون تومان

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران با بیان این که تعدادی از واحدهای مسکن ویژه تا ماه آینده آماده می گردد، گفت: تحویل واحدهای این طرح در تهرانسر از نیمه دوم امسال شروع خواهد شد.

تحویل مسکن ویژه تهرانسر از پاییز 92، هر واحد مسکونی 250 میلیون تومان

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، فریبرز واحدی زیر بنای واحدهای مسکونی را 105 متر مربع خالص و 45 متر مربع ناخالص شامل مشاعات (پارکینگ و انباری) اعلام نمود و اضافه نمود: قیمت نهایی مسکن ویژه حدود 250 میلیون تومان است و هر متقاضی با احتساب واریز اقساط اول و دوم، قسط سوم در اوایل خرداد و قسط چهارم در اوایل شهریور، باید 80 میلیون تومان آورده نقدی تا سرانجام شهریور ماه داشته باشد، علاوه بر این متقاضی باید در زمان تحویل 30 درصد ارزش قیمت کارشناسی شده زمین را بپردازد و مابقی را به صورت اقساط 10تا 12 ساله پرداخت کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تامین زیرساخت های مسکن ویژه تهران توضیح داد: در حال حاضر امکان ثبت نام در مسکن ویژه تهرانسر وجود دارد و این ثبت نام به وسیله پایگاه اینترنتی tehran-maskanmehr.net امکانپذیر است.

واحدی با تاکید بر اینکه تا به امروز 1850 نفر از ثبت نام کنندگان تایید شرایط شده و به عنوان پیش خریدار قطعی شناخته شده اند ، گفت : در پروژه مسکن ویژه تهرانسر بیش از 2600 واحد مسکونی در حال احداث است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران از امکان بازدید های مردمی ویژه ثبت نام کنندگان مسکن تهرانسر در هفته های آینده اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد ، تسریع در اجرای پروژه مذکور با شادی و رضایت ثبت نام کنندگان همراه گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 108

به "تحویل مسکن ویژه تهرانسر از پاییز 92، هر واحد مسکونی 250 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل مسکن ویژه تهرانسر از پاییز 92، هر واحد مسکونی 250 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید