تامین لاستیک سنگین مورد احتیاج تا انتها سال با ارز 4200 تومانی

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تا سرانجام سال جاری، مسئله ای در تأمین لاستیک و بعضی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده ای با ارز 4200 تومانی نداریم.

تامین لاستیک سنگین مورد احتیاج تا انتها سال با ارز 4200 تومانی

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا در جلسه آنالیز مسائل و مسائل شاغلان بخش حمل و نقل جاده ای استان قم، اضافه نمود: با توجه به مبادلات 90 درصدی حمل و نقل به وسیله خطوط جاده ای، ارتقای زیرساخت های جاده ای استان قم که کریدور ارتباطی 17 استان می باشد، لازم است.

وی با تاکید بر اهمیت همدلی و همسویی مسئولان و شاغلان این بخش در جهت رونق هرچه بیشتر این حوزه، گفت: بی تردید در سایه همدلی و تعامل، می توان شاهد اقدامات چشمگیر و ارزنده بود کما اینکه این امر را در زمان وقوع بلایای طبیعی سال گذشته نظیر سیل لرستان و برف سنگین گیلان، شاهد بودیم در واقع حضور همکارانی همدل بودیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به طرح احداث راهدارخانه مرکزی در استان قم اشاره نمود و اضافه نمود: با توجه به اینکه محور های جاده ای استان قم، مرکز ثقل راه های کشور است، پیش بینی می گردد راهدارخانه مرکزی قم تا دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه همیشه مسائل و دغدغه های معیشتی و اقلام مورد احتیاج رانندگان بخش دریافت و مورد آنالیز قرار می گیرد گفت: همیشه فعالیت ها و احتیاج های ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای اعم از مبدا، جهت و مقصد رصد می گردد و با فرایند فعلی مسئله ای در تأمین لاستیک و بعضی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده ای نداریم.

وی اضافه نمود: با توجه به پیگیری های اجرا شده و رصد های انجام شده، تا انتها سال 99 مسئله ای در تأمین لاستیک و بعضی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده ای با ارز 4200 تومانی نخواهیم داشت.

حسن نیا مدیریت منابع اقتصادی به ویژه در شرایط حاضر را ضروری دانست و از خدمات دلسوزانه مسئولان استانی و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان های سراسر کشور قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 635

به "تامین لاستیک سنگین مورد احتیاج تا انتها سال با ارز 4200 تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین لاستیک سنگین مورد احتیاج تا انتها سال با ارز 4200 تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید