بهترین روش برای چاپ تیشرت تبلیغاتی کدام است ؟

به گزارش مجله لیست پیوند، در گذشته نزدیک تجارت ها تبلیغات خود را به صورت عمده در قالب تبلیغات رسانه ای انجام می دادند. در نتیجه، شرکت ها اغلب به شبکه تلویزیونی و رادیویی هجوم می آوردند تا برای کسب موفقیت بیشتر با یکدیگر به رقابت بپردازند. اگرچه در آن روزها این روش به اندازه کافی خوب بود، اما آنالیز ساده این شیوه نشان می دهد که این روش ها اکنون چندان کارآمد نیستند. فرایند تبلیغات همیشه در حال تغییر و تحول است و از دل یک روش، راه چاره جدیدی متولد می گردد. هدایای تبلیغاتی دقیقا جزیی از این چرخه تبلیغاتی است که به نحو موثری کار می نماید.

بهترین روش برای چاپ تیشرت تبلیغاتی کدام است ؟

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

https://www.chapkhone.info/wp-content/uploads/2020/10/29305297-801586246703173-7758724091638279032-n.mp4

تغییرات بسیاری در نحوه استفاده از این شیوه بازاریابی اتفاق افتاده و امروزه به یکی از موثرترین ها از آن یاد می شود. هدایای تبلیغاتی با عملکردی ساده در ذهن مشتریان ماندگار خواهد شد و زمانی که آنها به شما و خدماتتان احتیاج پیدا کنند به سراغتان می آیند. اما در این راه چالش هایی وجود دارد تا به بهترین نحو شما و کسب وکارتان را به معرض نمایش بگذارید. هدیه ای که ضمناً کاربردی بودن و خرسند کردن مشتریان، به توسعه و گسترش تجاریتان نیز یاری کند. در ادامه به بعضی از بهترین نمونه ها در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

تیشرت تبلیغاتی

شرکت ها امروزه در حال خرج کردن مبلغ گزافی برای تبلیغ محصولات خود هستند. بنابراین، اگر می خواهید آگاهی تجاری کاملی ایجاد نموده و سود تجاری خود را افزایش دهید، باید ابزارهای تبلیغاتی مؤثری را اتخاذ کنید. تبلیغات محصول شما از طریق تلویزیون، رادیو یا روزنامه ها می تواند برایتان تاثیرگذار باشد. اما شما باید روشی مالی و در عین حال مؤثر را برای بازاریابی محصول خود انتخاب کنید. ارائه محصولات تبلیغاتی در نمایشگاه ها، رویدادها و جلسات شرکت ها یکی از بهترین راه های بازاریابی محصول یا خدمات شما است. توزیع هدیه نه تنها مردم را تحت تأثیر قرار می دهد، بلکه تضمین می نماید که بعدا نام تجاری شما را به خاطر می آورند.

تقریبا همه ما انواع مختلفی از لباس تبلیغاتی در اطرافمان مشاهده می کنیم. تی شرت هایی که برند تجاری شما به روی آن حک شده است راهی عالی برای توجه به کسب کارتان است. عملکرد لباس مارک دار، مانند تبلیغات بیست و چهار ساعته برای برند شما است. صدها مورد وجود دارد که می توان از آنها به عنوان وسایل تبلیغاتی پوشیدنی استفاده کرد.

پیراهن، تی شرت تبلیغاتی، گرمکن، لباس ورزشی سفارشی، لباس ایمنی کار، کاپشن ، پیش بندهای تبلیغاتی، کلاه، دستبند و موارد دیگر این چنینی از موارد متداول هستند. بسته به احتیاج شما، از قبیل بودجه، فصل سال و طبقه افرادی که از آنها پذیرایی می کنید، می توانید لباس های تبلیغاتی خود را سفارشی کنید. البسه تبلیغاتی متنوع هستند و متناسب با انواع صنایع و انواع بازارهای هدف قابل تهیه و طراحی خواهند بود.

https://www.chapkhone.info/wp-content/uploads/2020/10/38882832-1815970715153641-8605028719504149707-n.mp4

لباس تبلیغاتی یک سرمایه گذاری مناسب برای تجارتی است که می خواهد مشتری خود را افزایش دهد، محصول را بشناسد و روحیه کارمندان خود را بسازد. چنین محصولاتی باعث می شود که کارکنان احساس کنند که آنها نیز جزء مهم سازمان هستند و این احساس تعلق خاطر آنها را به کوشش سخت تر ترغیب می نماید. در خصوص مشتریان، آنها عاشق دریافت هدایای رایگان هستند و چه چیزی بهتر از یک لباس است. بنابراین ، با استفاده از لباس های تبلیغاتی، می توانید به طور همزمان حفظ مشتری و انگیزه کارکنان برای تجارت خود را بهبود بخشید.

از نظر جنبه تبلیغاتی نیز، حضور مداوم برند در مقابل چشمان همه باعث می شود تا در خاطرشان ثبت شود. با تبلیغ برند شما در تلویزیون، رادیو یا روزنامه چنین تأثیر بلند مدتی حاصل نمی شود. به این دلیل که چنین تبلیغاتی از حافظه افراد محو می شود. این می تواند به دلیل کوتاه بودن تبلیغات در تلویزیون یا به دلیل تعدد تبلیغات هزاران محصول باشد. بنابراین بهتر است از هدایای تبلیغاتی استفاده شود. آنها راه های مقرون به صرفه برای ارسال پیغام شما به مشتریان و ترویج هویت نام تجاری شما ارائه می دهند.

مزایای خرید تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

https://www.chapkhone.info/wp-content/uploads/2020/10/65323511-147817759669218-771413162735106524-n.mp4

وقتی صحبت از به جای گذاشتن تصویری معتبر در ذهن مشتری می شود، ناگفته پیداست که باید از لحاظ ظاهری حرفه ای به نظر برسید. اما اگر واقعاً می خواهید مردم به شما اعتماد داشته باشند ، باید نشان دهید که شما و تیمتان هم به خودتان ایمان دارید. یک روش واقعاً موثر برای ایجاد اعتماد بصری ، پوشیدن لباسهایی با مارک برند خودتان است.

پوشیدن تیشرت تبلیغاتی باعث میشود که مردم بیشتر به شما اعتماد کنند

وقتی مردم می بینند که شما به شغل خودتان افتخار می کنید، متقاعد می شوند که کار مورد نظر را به خوبی انجام خواهید داد. اگر مشتری ببینید که شما تجارت خود را جدی گرفته اید و در نظر دارید کارتان را به بهترین وجه ممکن انجام دهید ، طبیعتا مطمئن خواهد بود که شما به وعده هایتان عمل خواهید کرد

پوشیدن تیشرت تبلیغاتی باعث می شود افراد احساس امنیت کنند

اگر برای انجام کار به منازل مردم مراجعه می کنید ، باید بتوانید اعتبار بیشتری کسب کنید و اعتماد مشتریانتان را جلب نمایید. هنگام مراجعه به خانه مشتریانتان، انها باید احساس امنیت کنند. پوشیدن تیشرت تبلیغاتی با مارک برندتان به انها نشان میدهد که شما کسب و کار معتبری دارید و کارتان را جدی گرفته اید.

پوشیدن تیشرت تبلیغاتی باعث ایجاد روحیه تیمی می شود

داشتن تیمی که ارزشهایش با ارزشهای شما یکی باشد ، بسیار مهم است . درواقع تیمتان باید به شما کتعهد باشد چه این تعهد ارائه خدماتی عالی به مشتری باشد و یا دنبال کردن قوانینی که شما در استفاده از انواع خاصی از مواد یا در خصوص کیفیت محصولات و خدمات، انها را دنبال میکنید. پوشیدن لباسی با مارک برندتان باعث میشود تا ارزشهای شما برای اعضای تیمتان درونی شود و انها این موضوع را بپذیرند که بخشی از تیم و جامعه هستند.

داشتن یک تیم متحد که ارزشهایش با مجموعه ارزشهای کسب و کار شما همخوانی دارد، نحوه تعامل با مشتریان را بهبود خواهد بخشید . علاوه بر این اگر اعضای تیمتان لباس مارک برندتان را با غرور به تن کرده باشند ، تأثیر بصری این کار دوصد چندان خواهد شد. داشتن تیمی که منسجم به نظر میرسد به شما یاری می نماید تا به مشتریان اطمینان دهید که مهم نیست با چه کسی صحبت کنند ، چرا که تمام افراد تیم کننده ای از جانب برندتان هستند ، و لذا مشتریانتان می توانند انتظار داشته باشند خدمات سطح بالایی را دریافت کنند.

پوشیدن تیشرت تبلیغاتی باعث میشود که مردم به تبلیغ کسب و کارتان بپردازند

لباسهای مارک برندتان فقط برای شما و تیمتان نیستند ، بلکه ممکن است بعضی از مشتریانتان نیز آنها را دوست داشته باشند و بخواهند انها را به تن کنند. پس گاهی اوقات لباس مارک برندتان را به انها هدیه دهید زیرا همه دوست دارند یک چیز ارزشمند هدیه بگیرند ، حتی اگر مشتریانتان فقط ان را در تعطیلات آخر هفته به تن کنند باز هم این کار برایتان مفید خواهد بود. در واقع این یک تبلیغات رایگان برای کسب و کارتان است! حتی بعضی کافه ها و رستورانها لباس های مارک برندشان را میفروشند، زیرا با انجام این کار میتوانند از فرصتهای تجاری منحصربفردی بهرهمند شوند.

اگر می خواهید اعتماد مشتریانتان نسبت به شما افزایش پیدا کند و اعتبار بیشتری کسب کنید ، به تن کردن پوشاک مارک برندتان گزینه خوبی برای انجام این کار است. واقعا برای تبلیغ برندتان چه راهی بهتر از پوشیدن لباسهای برند خودتان وجود دارد؟.

چرا تیشرت تبلیغاتی هدایای محبوبی هستند؟

بسیاری از مردم نمی دانند که تیشرت ها به لباسهای زیری باز می شود که در قرن 19 مورد استفاده قرار می گرفتند! اولین افرادی که تیشرت می پوشیدند، کارگران معدنچی و کارگران بندر بودند. افرادی که در محیط های استرس زا کار می کردند و احتیاج به فشار بدنی زیادی داشتند ، از تی شرت ها به عنوان لباس مناسب استفاده می کردند.

با گذشت سالها، تیشرت ها محبوبیت زیادی پیدا کردند. میلیون ها نفر در سراسر دنیا، اهمیت تیشرت ها را به عنوان یک لباس شیک و ارزان، درک کرده اند. هنگامی که مارک های اصلی پوشاک تیشرتها را در رنگها و اندازه های متفاوت فراوری میکنند، علاقه عمومی نیز بدان ها بیشتر خواهد شد.

در میان بسیاری از محصولات تبلیغاتی که توسط شرکتها به کار گرفته شده اند تیشرت ها ، ابزارهای بازاریابی منحصربفردی به حساب می ایند. بسیاری از مارک ها اهمیت استفاده از تیشرت را برای به نمایش دراوردن یک لوگو درک کرده اند. درواقع تی شرت مانند یک بیلبورد سیال است که به افراد اطراف یاری می نماید تا بنشینند و به مارک تبلیغاتی شما توجه کنند. در اینجا دلایلی ذکر خواهد شد که شما را تشویق میکند تا تی شرت ها را به کمپین بازاریابی بعدی خود اضافه کنید:

تیشرت تبلیغاتی ارزان هستند!

سفارش عمده تی شرت های خود را به فروشگاه ما واگذار کنید تا در نهایت تنها چند صد دلار خرج کرده باشید! قیمت مناسب تی شرتها ، آنها را به یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی تبدیل کرده است.

تیشرت تبلیغاتی ماندگار هستند!

تبلیغات تلویزیونی و چاپی یک دوره فراخوان بسیار کوتاه مدت دارند. اما از سوی دیگر تی شرت ها میتوانند بدون ساییدگی و پارگی چندین سال عمر کنند. یکی از مراجعان ما گفت که مشتریانش هنوز هم پیراهن هایی که 5 سال پیش توسط ما برای این شرکت اماده شده بود را به تن می کنند! بنابراین تیشرتها دارای قدرت بازاریابی ابدی ای هستند و برای مشتریان نیز بسیار ارزشمند میباشند.

تیشرت تبلیغاتی می تواند جمعیت گسترده ای را هدف قرار دهد

تی شرت ها توسط همه افراد پوشیده می شوند ، جوان و پیر ، زن و مرد! همچنین انها دارای انواع مختلفی هستند لذا شما میتوانید بسته به سلیقه خود ، انواع مد نظرتان را انتخاب نمایید! تیشرتهایی را انتخاب کنید که احساس می کنید به برند شما و ارتباطتان با مخاطبان هدف یاری می کنند.

تیشرت تبلیغاتی را می توان در همه رویدادها و نمایشگاهها اهدا نمود

یکی از مزیت های تی شرت ها این است که می توان آنها را در هر مکان ، هر رویداد یا هر ماهی از سال ارائه نمود! وزن آنها سبک است و به راحتی می توان آنها را به محل مورد نظر منتقل کرده و توزیع کرد.

تیشرت تبلیغاتی تاثیر چشمگیری بر مخاطبانتان دارد

آرم یا پیغام برجسته موجود بر روی تیشرت میتواند نظر هر کسی را به سمت خود جلب کند! مردم مطمئناً به تیشرت نگاه خواهند کرد و بعد دوباره نگاه میکنند تا بفهمند کدام برند این تیشرت را هدیه داده. اگر آنها توسط شرکت ما تهیه شده باشند ، قطعا بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت- زیرا ما از بهترین مواد اولیه برای فراوریشان استفاده میکنیم!

بهترین روش چاپ روی تیشرت تبلیغاتی کدام روش است ؟

بدیهی است که عمل چاپ باید با توجه به سلیقه و خواسته مشتریان انجام شود.به این ترتیب ، باید تصمیم بگیرید که از کدام روش چاپ تی شرت یا انواع چاپ پیراهن می توانید بهره ببرید.

برای مبتدیان ، روش های مختلف چاپ تی شرت راندمان های مختلفی دارد ، بنابراین ممکن است یک روش برای ده تی شرت مناسب باشد اما هنگام چاپ صد تی شرت بی فایده یا چالش برانگیز باشد، از طرفی هر روش چاپ ممکن است برای پارچه های خاصی مناسب باشد و برای پارچه هایی از جنس دیگر احتیاج باشد از روش های دیگری استفاده شود.

باید قبل از شروع استفاده از یک روش چاپ ، چند رنگ برای هر طرح از پیراهن را در نظر بگیرید زیرا همه روش ها از طرح های چند رنگ به یکباره پشتیبانی نمی کنند. یکی دیگر از دلایلی که انتخاب روش چاپ بسیار مهم است این واقعیت است که روش های مختلف الزامات سرمایه گذاری متفاوتی دارند. شاید بتوانید چاپ وینیل را با سرمایه اندک انجام دهید اما برای استفاده از روش هایی مثل چاپ سیلک یا یک چاپ DTG باید سرمایه گذاری زیادی انجام دهید.

همانطور که مشاهده می کنید ، دلایل اساسی بسیاری برای اهمیت انتخاب روش چاپ وجود دارد، در ادامه به معرفی روش های مختلف چاپ تیشرت پرداخته و مزایای و معایب هر یک را به شما نشان می دهیم.

چاپ سلیک اسکرین روی تیشرت

https://www.chapkhone.info/wp-content/uploads/2020/10/123508760-270999357683971-5458990418725252075-n.mp4

چاپ سلیک اسکرین که با نام چاپ سلیک اسکرین ابریشمی نیز شناخته می شود و استفاده از آن به دلیل کیفیت عالی نتایج ، رایج می باشد. برای استفاده از این روش، به یک شبکه نایلون و یک الگو یا شابلون احتیاج خواهید داشت. شبکه نایلون، شابلون را در جای خود نگه داشته و یک ماده ضد آب، فضای مورد احتیاج برای عمل چاپ را فراهم می نماید. سپس با استفاده از دستگاه فشار، جوهر را در سراسر صفحه پخش می کنید و فضای ایجاد شده توسط ماده ضد آب به شما اجازه میدهد تا طراحی مورد نظرتان چاپ شود، پس از سرانجام این مرحله، دستگاه را خاموش کرده و اجازه دهید تا جوهر خشک شده و طرح نهایی ایجاد شود.

اگرچه چاپ سلیک اسکرین ای یکی از قدیمی ترین روش های چاپ تی شرت است ، اما با ایجاد طرح های جذاب و ماندگار ، یکی از بهترین روش ها به شمار می رود.

برای چاپ طرح های چند رنگ ، باید صفحه های چاپی مختلفی تهیه کنید زیرا هر صفحه از فقط یک رنگ پشتیبانی می نماید، این موضوع ممکن است وقت گیر به نظر برسد ، اما برخلاف روش های دیگر ،اگر بخواهید از یک الگو فقط برای یک طرح بهره ببرید ، هر صفحه می تواند چندین بار استفاده شود ، و این همان چیزی است که باعث می شودچاپ سلیک اسکرین کارآمد و مناسب سفارشات بزرگ باشد.

با این وجود ، اگر میخواهید طرح های پیچیده و رنگی مختلفی را تهیه کنید ، ما چاپ سلیک اسکرین را توصیه نمی کنیم، اما اگر می خواهید چاپ فله ای انجام دهید که بیشتر شامل طرح های مشابه باشد ، مثل چاپ برای تیم ها یا سازمان های ورزشی،چاپ سلیک اسکرین می تواند یک انتخاب عالی باشد.

مزایا چاپ سلیک اسکرین روی تیشرت

  • نسبتاً مقرون به صرفه برای سفارشات فله.
  • جوهر در اعماق پوشاک جذب می شود و طرح های چشمگیر و درخشان ایجاد می نماید.
  • می توانید از صفحه ها استفاده مجدد کنید که سبب می شود این روش را برای طرح های مشابه از نظر زمانی کارآمد باشد
  • سازگار با بیشتر پارچه ها.
  • طرح ها با دوام هستند.

معایب چاپ سلیک اسکرین روی تیشرت

  • استفاده از جوهر سبب کثیف کاری در محیط کار خواهد شد.
  • احتیاجمند به بودن به فضای بزرگ و عاری از گرد و خاک، چرا که احتیاج است صفحات در برابر گرد و خاک محافظت شوند.
  • برای تسلط به این نوع چاپ، احتیاجمند تمرین زیادی خواهید بود.
  • برای چاپ های پیچیده و چند رنگی مناسب نیست.

چاپ مستقیم روی تیشرت و پوشاک (DTG)

https://www.chapkhone.info/wp-content/uploads/2020/10/52344019-788598291497604-7429981919351048301-n.mp4

چاپ مستقیم یکی دیگر از روش های چاپ رایج و پرطرفدار می باشد که عملکردی شبیه به چاپ روی برگه کاغذ از طریق چاپگرهای معمولی دارد، و برای استفاده از آن احتیاجمند جوهر و یک چاپگر نساجی هستید. همانند چاپ بر روی کاغذ، ابتدا باید طرح های خود را روی کامپیوتر آماده و سپس به چاپگر تحویل دهید تا عملیات چاپ روی تیشرت شروع شود. تنها تفاوت این نوع چاپ با چاپ روی کاغذ، نوع متریالی است که قصد دارید عملیات چاپ را روی آن انجام دهید.

چاپ مستقیم برای چاپ طرح های پیچیده عالی هستند و با استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، شما می توانید ریزترین جزئیات را تعریف کرده و با دقت بالایی آنها را به تی شرت منتقل کنید اما باید توجه داشته باشید که عمل جوهر پاشی مورد استفاده در این روش لایه ضخیم و مقاومی ایجاد نمیکند پس اگر تصمیم به استفاده از DTG دارید ، بهتر است از کیفیت عالی چاپگر اطمینان حاصل کنید چرا که با استفاده از چاپگر بی کیفیت ، به احتمال زیاد چاپی با وضوح پایین و با الگوهای ناخوشایند به دست خواهید آورد.

مزایا چاپ مستقیم روی تیشرت و پوشاک (DTG)

  • می توانید پیچیده ترین طرح ها با چندین رنگ را چاپ کنید.
  • عملکرد بسیار سریع و در نتیجه مناسب برای سفارشات بسیار بزرگ
  • چاپگرهای DTG اندازه جمع و جوری دارند به همین دلیل باعث صرفه جویی در استفاده از فضا می شوند.
  • بر خلاف چاپ سلیک اسکرین ، کثیف کاری و آشفتگی وجود ندارد
  • چاپ های نرم و صاف

معایب چاپ مستقیم روی تیشرت و پوشاک (DTG)

  • فقط برای تی شرت های نخی مناسب است. هنگام استفاده از پارچه های دیگر ، این روش خیلی کاربردی به نظر نمی رسد.
  • دستگاه های DTG بسیار پر هزینه هستند و این روش را برای افرادی که بودجه اندک دارند قابل استفاده نیست.
  • پرینتر به نگهداری مناسب احتیاج دارد.

چاپ روی تیشرت به روش چاپ سابلیمیشن

اگر تا به حال تی شرتی را دیدید که طرحی بزرگ در آن پخش شده است ، تی شرت به احتمال زیاد با استفاده از روش چاپ سابلیمیشن چاپ شده است. این روش مناسب پارچه های سبک و ایجاد طرح های بزرگ می باشد. اگرچه این روش چاپ هزینه بردار است اما نتیجه کار وضوح بالایی داشته و باعث رضایت مشتری خواهد شد به همین دلیل اگر می خواهید طرح هایی بزرگ و جذاب روی پارچه های پلی استر ایجاد کنید، چاپ سابلیمیشن بهترین روش در دسترس خواهد بود. با این حال این روش چاپ به هیچ وجه مناسب پارچه های نخی نمی باشد.

هنگام استفاده از این روش، شما در اصل از رنگ مخصوص مایع استفاده می کنید که هنگام تماس با موادی مانند پلی استر ، خشک و محکم می شود. برای اینکه تصعید به درستی انجام شود، باید مقداری گرما و فشار وارد کنید. بهترین ویژگی روش چاپ سابلیمیشن این است که طرح هایی را به نمایش می گذارد که نه تنها زیبا ، بلکه ماندگار هستند. در واقع، به نظر می رسد که جوهر به بخشی از پارچه تبدیل می شود - بنابراین در جایی که کیفیت و نتایج حرفه ای لازم باشد می تواند بهترین انتخاب باشد.

مزایا چاپ روی تیشرت به روش چاپ سابلیمیشن

  • طرح های بسیار نرم و صاف.
  • تیشرت های چاپ شده قابلیت گردش هوا دارند.
  • چاپ هایی با کیفیت که دچار محوشدگی ، لایه برداری ، ترک خوردگی یا خراب شدن طرح نمی شوند

معایب چاپ روی تیشرت به روش چاپ سابلیمیشن

  • رنگ آمیزی قسمت هایی از لباس که دارای چین هستند مشکل است مثل زیربغل ها.
  • این روش مناسب پارچه های پلی استر بوده و در دیگر پارچه ها نتایج دلخواه حاصل نمی شود.
  • این روش نسبتا گران است.

چاپ روی تیشرت به روش چاپ حرارتی

اگر تازه شروع به چاپ تی شرت کرده و سفارشات زیادی ندارید، چاپ حرارتی یک روش بسیار مناسب است. این روش چاپ نه تنها در منابع بلکه در وقت شما نیز صرفه جویی می نماید.

در روش چاپ حرارتی از نوع خاصی از کاغذ با نام کاغذ انتقال استفاده می شود که حاوی طرح های مورد نظر ما بوده و با استفاده از گرما و فشار میتوان آن را به تیشرت منتقل کرد. در بیشتر موارد از وینیل به عنوان کاغذ انتقال استفاده می شود که یک طرف دارای ماده چسبنده و طرف دیگر دارای یک نوار است. هنگامی که طرح خود را روی کاغذ انتقال چاپ کردید و آن را روی تی شرت فشار دادید ، نوار را می کشید تا کاغذ از روی تیشرت جدا شود و به این ترتیب طرح روی تیشرت اعمال می شود.

مزایا چاپ حرارتی تیشرت

  • روشی نسبتا ساده
  • کیفیت مناسب برای چاپ های تمام رنگی
  • مناسب برای طرح های پیچیده

معایب چاپ حرارتی تیشرت

  • سرعت پایین نسبت به روش های دیگر چاپ
  • نامناسب برای پارچه های حساس به حرارت
  • نامناسب برای لباس های تیره

چاپ روی تیشرت به روش انتقال وینیل با حرارت

در این روش از پارچه نرم مخصوصی استفاده می شود که قبل از انتقال آنها به تیشرت با استفاده از پرس حرارتی ، شما باید آن ها را به اشکال مختلف برش دهید. پرس حرارتی می تواند یک دستگاه باشد یا یک جعبه آهنی، برای برش وینیل به اشکال مختلف، به یک دستگاه برش کریکوت (Cricut machine) احتیاج دارید. در این روش چاپ ، شما در واقع در حال انتقال تصویر به سطحی متفاوت هستید.اگر تجارت شما در خصوص چاپ گرافیک یا شعارهای کوچک است (یا خواهد بود) ، چاپ با روش انتقال وینیل میتواند انتخاب خوبی باشد.

مزایا چاپ روی تیشرت به روش انتقال وینیل با حرارت

  • دوام مناسب
  • روش کار آسان

معایب چاپ روی تیشرت به روش انتقال وینیل با حرارت

  • برای تعداد بالای سفارش مناسب نیست
  • برای پارچه هایی که نسبت به گرمای زیاد حساس هستند، نامناسب است.

چاپ روی تیشرت به روش انتقال پلاستیک یا چاپ پلاستیزول

این روش کاملاً شبیه چاپ سلیک اسکرین است ، به استثنای اینکه به جای انتقال رنگ به صفحه چاپ، آن را به پلاستیک و در آخر به تی شرت منتقل می کنید. بسیاری از کارآفرینان چاپ تی شرت به دلیل افزایش کارایی و سود از برون سپاری استفاده می کنند به ترتیبی که ابتدا طرح های خود را آماده و سپس آن ها را به چاپخونه ارسال می کنند تا طرح هایشان را روی پلاستیک چاپ کنند سپس پلاستیک های آماده شده را دریافت و آن را بر روی تیشرت چاپ می کنند، برای انتقال پلاستیک به تیشرت می توان از روش انتقال حرارتی همانند روش چاپ حرارتی استفاده کرد.

مزایا چاپ روی تیشرت به روش انتقال پلاستیک یا چاپ پلاستیزول

  • کیفیت عالی و مشابه با چاپ صفحه
  • به دلیل امکان چاپ چندین طرح بر روی یک کاغذ پلاستیزول، روشی مقرون به صرفه به حساب می آید.
  • برخلاف چاپ سلیک اسکرین کثیف کاری و به هم ریختگی محیط کار وجود نخواهد داشت.
  • برای آزمایش طرح های مختلف روشی کارآمد محسوب می شود.

معایب چاپ روی تیشرت به روش انتقال پلاستیک یا چاپ پلاستیزول

  • اگر عمل انتقال درست صورت نگیرد طرح حاصل شده دارای ترک خواهد بود.
  • تامین کننده ممکن است قوانینی برای حداقل سفارش لازم داشته باشد.
  • اجرای زیاد عملیات چاپ می تواند وقت گیر باشد.

چاپ روی تیشرت به روش چاپ CAD یا چاپ از طریق برش کامپیوتری

چاپ CAD، روش دیگری است که شامل انتقال طرح ها به پارچه با استفاده از گرما می شود، در بیشتر موارد ، در جایی که اعداد ، آرم ها و نام ها چاپ می شوند ، از این تکنیک استفاده می شود. طرح ها با استفاده از سیستم CAD-Cut روی وینیل رنگی ایجاد می شوند و در مرحله این طرح ها با استفاده از پرس حرارتی روی تیشرت منتقل می شوند.

در صورت احتیاج به چاپ طرح های مشابه از یک تا سه رنگ ، روش CAD-Cut عالی خواهد بود.

مزایا چاپ روی تیشرت به روش چاپ CAD یا چاپ از طریق برش کامپیوتری

  • ایجاد طرح های بادوام
  • برای پروژه های کوچک کارآمد است
  • طرح ها را می توان با سهولت در هر قسمت از تی شرت اعمال کرد.
  • قابل استفاده در انواع پارچه

معایب چاپ روی تیشرت به روش چاپ CAD یا چاپ از طریق برش کامپیوتری

  • برش وینیل یک فرایند وقت گیر است.
  • برای طرح های پیچیده مناسب نیست - فقط برای اشکال ساده مناسب است.

سوالات متداول چاپ روی تیشرت

از چه کاغذی برای انتقال طرح ها به تی شرت ها استفاده می شود؟

معمولاً با استفاده از چاپگر جوهر افشان یا جوهر معمولی تصویری را روی کاغذ انتقال حرارت چاپ کرده و سپس آن طرح را با استفاده از پرس حرارتی به تی شرت منتقل می شود.

چاپ وینیل چگونه انجام می شود؟

چاپ وینیل یک روش ساده برای چاپ تی شرت است که در آن طرح های خود را بر روی وینیل رنگی برش می دهید ، سپس از گرما و فشار برای چسباندن برش ها به تی شرت استفاده می کنید. برای برش وینیل می توان از دستگاه Cricut استفاده کرد.

برای تی شرت های سفارشی باید چقدر پرداخت کنم؟

جنبه های مختلفی وجود دارد که باید قبل از معین قیمت آن را در نظر بگیرید، به عنوان مثال ، هرچه پیچیدگی طراحی بیشتر باشد ، قیمت آن نیز بالاتر می رود. مشتریانی که به صورت عمده سفارش می دهند نسبت به کسانی که به صورت تکی خرید می کنند قیمت کمتری پرداخت خواهند کرد.

محبوب ترین روش های چاپ تی شرت کدام هستند؟

چاپ سلیک اسکرین ، چاپ مستقیم روی پوشاک ، چاپ سابلیمیشن ، انتقال حرارت وینیل بعضی از متداولترین روشهای چاپ تی شرت هستند.

بهترین نوع چاپ تیشرت تبلیغاتی را کدام است ؟ چاپ سلیک اسکرین یا چاپ مستقیم روی پوشاک

جوهر چاپ سلیک اسکرین ضخیم تر از جوهر مورد استفاده در DTG است و از این رو ، طرح های چاپ شده با استفاده از چاپ صفحه، از طراحی های چاپی DTG روشن تر به نظر می رسند، با این وجود ، وقتی اهمیت سرعت و فضای کار به میان می آید ، DTG بهتر است.

در نهایت به این نتیجه میرسیم که :

بهترین روش برای چاپ تی شرت بستگی به احتیاجهای خاص شما و مشتریان شما دارد.

اگر بازار هدف شما را تیم های ورزشی تشکیل داده است ، به این معنی است که شما به دنبال چاپ طرح های بزرگ اما مشابه هستید ، و در این حالت ، ما به شما توصیه می کنیم که برای چاپ، از روش چاپ سلیک اسکرین استفاده نمایید.

اما اگر شما فقط بازار را آزمایش می کنید و مطمئن نیستید که آیا طرح های چاپ شده مورد استقبال قرار می گیرند یا نه ، از روش پلاستیکول بهره ببرید ، طرح ها را ایجاد و چاپ پلاستیزول برای آزمایش بهره ببرید، اگر نتایج دلخواه حاصل شد ، میتوانید به چاپ سلیک اسکرین روی بیاورید.

چاپ وینیل و چاپ حرارتی برای کسانی که روی پروژه های کوچک کار می کنند و همچنین کسانی که سرمایه زیادی در اختیار دارند ایده آل است و در سمت مقابل اگر بودجه زیادی دارید و به دنبال کیفیتی برتر هستید چاپ مستقیم یا DGT می تواند انتخابی درست باشد.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 668

به "بهترین روش برای چاپ تیشرت تبلیغاتی کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روش برای چاپ تیشرت تبلیغاتی کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید