برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه های استان تهران

به گزارش مجله لیست پیوند، مدیر مرکز ملی مصاحبه مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، از برگزاری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه های استان تهران اطلاع داد.

برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه های استان تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مدیر مرکز ملی تبادل نظر مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، از برگزاری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه های استان تهران اطلاع داد.

مهدیه شاه نظری افزود: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف ترغیب و توانمندسازی دانشجویان در گفتمان های علمی و با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری به وسیله واحد های جهاد دانشگاهی دردانشگاه های استان تهران درآبان ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی در مورد نحوه برگزاری این دوره از مسابقا: گفت: بر اساس آیین نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه شامل دو الی چهار نفر دانشجو است.

شاه نظری افزود: پس از ثبت نام، اعضای تیم ها در کارگاه های توجیهی مسابقات شرکت کرده و بسته های آموزشی مسابقات با سرفصل های تفکر منطقی، الگوی استدلال منطقی و تشخیص مغالطات در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی اذعان داشت: گزاره های مورد بحث در مسابقات موضوعاتی عمومی بوده و معمولاً قابلیت دفاع هم در موضع موافق و هم موضع مخالف را دارند و تیم های برگزیده این مرحله از مسابقات، ضمن تجلیل، به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

ثبت نام این دوره از مسابقات، تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت و دانشجویان علاقه مند در دانشگاه های استان می توانند با مراجعه به صفحه مسابقات در وب سایت رویتاب به آدرس roytab.ir/monazere10 و پایگاه اینترنتی مسابقات به آدرس isdc.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1219

به "برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه های استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه های استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید