بازی برگشت با گیتی پسند هم باید بدون تماشاگر باشد

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال فردا دوشنبه و دیدارهای برگشت هم روز شنبه هفته بعد برگزار می گردد.

بازی برگشت با گیتی پسند هم باید بدون تماشاگر باشد

فردا تیم سن ایچ در ساوه میزبان تیم گیتی پسند اصفهان است و مس سونگون هم در ورامین به مصاف تیم ستارگان می رود.

با تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مسابقات فوتسال هم مثل سایر رقابت های ورزشی بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد.

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در این خصوص به خبرنگاران، گفت: می گویند تصمیم به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران یک تصمیم ملی است ولی مگر بازیکنان و اعضای دو تیم در سالن نیستند؟ حداقل 40-50 نفر از اعضای دو تیم به سالن می آیند که بازیکنان در زمین با هم برخورد هم می نمایند. اگر قرار به جلوگیری است، باید به فکر ورزشکاران و مربیان هم بود.

وی اضافه کرد: به نظرم لغو مسابقه می توانست تصمیم بهتری باشد. تنها دلخوشی تیم هایی مثل سن ایچ این است که تماشاگران از نزدیک بازی های حساس را تماشا نمایند. مجموعه سن ایچ این همه زحمت کشید و به نیمه نهایی رسید تا تماشاگران لذت ببرند. بازی بدون حضور تماشاگران روح و زیبایی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در ادامه تاکید نمود: حالا که تصمیم به برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر گرفته شده، باید شرایط برای دو تیم مساوی باشد. یعنی در بازی برگشت در اصفهان هم تماشاگران به سالن نیایند تا عدالت برقرار گردد.

اصغری مقدم در انتها گفت: شرایط تیم ما برای بازی با گیتی پسند خوب است. تمرینات لازم را انجام داده ایم و آماده مسابقه هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 201

به "بازی برگشت با گیتی پسند هم باید بدون تماشاگر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی برگشت با گیتی پسند هم باید بدون تماشاگر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید