بازگشایی دوباره مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد بر اساس دستورالعمل ستاد عالی مقابله با کرونا مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز بازگشایی شدند.

بازگشایی دوباره مدارس کهگیلویه و بویراحمد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا از امروز 27اردیبهشت مدارس استان بازگشایی شدند، گفت: دانش آموزان تنها برای برطرف اشکال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی می توانند به مدارس مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد 3 هزار واحد آموزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از امروز فعالیت خود را شروع کردند.

زارع پور بابیان اینکه بوفه و سرویس مدارس همچنان غیر فعالند، ادامه داد: کلاسهای برطرف اشکال تا یک ماه آینده برپا هستند و نرم افزار شاد هم در کنار این آموزش ها به کار خود ادامه می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: چون مراجعه دانش آموزان به مدارس در زمان های مختلف اتفاق می افتد، بنابراین نگرانی خاصی وجود ندارد و قطعا اولیا و مربیان هم دقت می نمایند که دستورالعملهای بهداشتی رعایت و از ماسک و مواد ضد عفونی نماینده استفاده گردد.

به گزارش خبرنگاران، زارع پور بیان نمود: اگر تعداد دانش آموزان مراجعه نماینده به مدارس افزایش یابد، مدیر مدرسه باید اقدامات لازم را برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت انجام دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 411

به "بازگشایی دوباره مدارس کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی دوباره مدارس کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید