افزایش بیش از دو برابری بُن اَرزاق دانشجویان، خوابگاه های داخل شهر بازسازی می شوند

به گزارش مجله لیست پیوند، معاون دانشجویی دانشگاه تهران از افزایش بیش از دو برابری بن کارت ارزاق دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن خوابگاه های این دانشگاه طی دو سال اخیر اطلاع داد و گفت: این مبلغ از 350 هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش یافته است.

افزایش بیش از دو برابری بُن اَرزاق دانشجویان، خوابگاه های داخل شهر بازسازی می شوند

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

دکتر سعید حبیبا در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر تمامی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی ساکن خوابگاه های دانشگاه تهران می توانند از بن ارزاق استفاده نمایند. البته این بن صرفا به دانشجویانی پرداخت می گردد که دارای سنوات مجاز تحصیلی هستند.

وی در ادامه توضیح داد: بن ارزاق یک میلیون تومانی ترم گذشته دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران پرداخت شده است و بن نیم سال دوم تحصیلی این دانشجویان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید نمود: خوشبختانه طی دو سال اخیر توانستیم با افزایش بیش از دو برابری ارزاق دانشجویان، مبلغ این بن را از 350 هزار به یک میلیون تومان افزایش دهیم.

دکتر حبیبا همچنین از برنامه دانشگاه تهران برای بازسازی خوابگاه های سطح شهر این دانشگاه اطلاع داد و گفت: با یاری خیرین قرار است 6 هزار و 500 متر از این خوابگاه ها را بازسازی کنیم که خوابگاه های قدس، رودکی و شهدای دانشجو سه خوابگاه سطح شهر و خوابگاه متاهلین جلال آل احمد هستند که باید بازسازی شوند.

وی با بیان اینکه بازسازی خوابگاه های سطح شهر دانشگاه تهران اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام می رسد، گفت: کار بازسازی این خوابگاه ها از اواخر اسفنده ماه 99 به صورت بلوکی شروع شده و به مدت حدود دو ماه طول می کشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 915

به "افزایش بیش از دو برابری بُن اَرزاق دانشجویان، خوابگاه های داخل شهر بازسازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بیش از دو برابری بُن اَرزاق دانشجویان، خوابگاه های داخل شهر بازسازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید