از سرگیری کارخانه صدر فولاد لرستان تا سرانجام سال

به گزارش مجله لیست پیوند، استاندار لرستان گفت: بدهی و مسائل کارخانه صدر فولاد تسهیل شده است و فعالیت آن تا سرانجام سال جاری از سر گرفته می گردد.

از سرگیری کارخانه صدر فولاد لرستان تا سرانجام سال

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، فرهاد زیویار،استاندار لرستان گفت: مسائل شرکت صدر فولاد به صورت ویژه مورد آنالیز نهاده شد و با توجه به تمهیدات قبلی در جلسات گذشته و رفع مشکل برق و گاز، موضوع انسداد حساب های بانکی این شرکت نیز رفع شد.

وی اضافه کرد: شرکت صدر فولاد بدهی هایی به سازمان مالیاتی، بانک های ملی، ملت، تجارت، کشاورزی و سپه داشت که با همکاری بانک ها بدهکاری این شرکت در حد اختیارات ستاد تسهیل، استمهال شد و قرار است در سال آینده، تقسیط بدهی انجام گردد.

وی ادامه داد: سازمان مالیاتی نیز با حداکثر همکاری در پرداخت بدهی و بخشش جرایم آن موافقت نموده است.

زیویار اعلام کرد: با توجه به رفع شدن مسائل موجود و طبق وعده مدیران شرکت، صدر فولاد تا خاتمه سال جاری شروع به کار خواهد نمود و اشتغال در این واحد فراوریی به وسیله اطلاع رسانی عمومی اعلام می گردد.

کارخانه صدر فولاد خرم آباد در زمان فعالیت سالانه 600 هزار تن فراوری داشت و سال 96 در برهه ای که گفته می شد قرار است این مقدار فراوری 2.5 برابر گردد نه تن ها وعده توسعه کارخانه محقق نشد بلکه مسایلی همانند بدهی های بانکی و کاهش فراوری، صدر را به پایین کشیدند و دست 180 کارگر آن از سفره های جمع و جور کارگری هم کوتاه شد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1393

به "از سرگیری کارخانه صدر فولاد لرستان تا سرانجام سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری کارخانه صدر فولاد لرستان تا سرانجام سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید