اختلاف در هیات مدیره ذوب آهن برای انتخاب جانشین منصوریان

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، پیش از ملاقات تیم فوتبال ذوب آهن با سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر بود که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم از سمت خود کنار رفت و سبزپوشان اصفهانی نیم فصل دوم لیگ برتر را با مربیگری موقت حسن استکی شروع کردند.

اختلاف در هیات مدیره ذوب آهن برای انتخاب جانشین منصوریان

مسئولان باشگاه ذوب آهن که امیدوار هستند در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرند و به رده های بالای جدول صعود نمایند، هنوز در پیدا کردن جانشین علیرضا منصوریان و معرفی سرمربی جدید خود به نتیجه نرسیده اند.

از اصفهان خبر می رسد بین اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اختلافاتی در پیدا کردن سرمربی بعدی و مذاکره با گزینه ها ایجاد شده است. پیگیری خبرنگاران حاکی از این است که دو عضو هیات مدیره بدون هماهنگی با دیگر اعضا کار مذاکره با مربیان را پیش برده اند و در برخی موارد حتی سه عضو دیگر هیات مدیره را در جریان مذاکرات و نتیجه آن قرار نداده اند.

آخرین نمونه این اتفاق چهارشنبه گذشته رخ داد که این دو عضو در تهران با نماینده دراگان اسکوچیچ سرمربی کُروات صنعت نفت مذاکراتی داشتند که نتیجه این مذاکره هم تا به امروز رسانه ای نشده و به اطلاع دیگر اعضای هیات مدیره نرسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 48

به "اختلاف در هیات مدیره ذوب آهن برای انتخاب جانشین منصوریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف در هیات مدیره ذوب آهن برای انتخاب جانشین منصوریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید