اختصاص امتیازات تشویقی در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی

به گزارش مجله لیست پیوند، وزیر علوم از اختصاص امتیازات تشویقی در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه های هنر اطلاع داد.

اختصاص امتیازات تشویقی در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی

دانشگاه هنر امرروز سه شنبه (22 شهریور)، میزبان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شد. در پی جلسات تشکیل شده بین وزیر علوم تحقیقات و فناوری با رییس دانشگاه در هفته های گذشته و بیان مسایل دانشگاه هنر، صبح امروز در اقدامی کم سابقه دکتر زلفی گل به منظور بازدید از دانشگاه به صورت سرزده و به دور از تشریفات معمول، در دانشگاه حضور یافت.

زلفی گل با حضور در جلسه هیئت اجرایی جذب و شنیدن بخشی از دغدغه های حوزه هنر از پیشنهادهای طرح شده در این جلسه استقبال و مقرر کرد که در آینده ای نزدیک با تشکیل جلسات تخصصی، موارد مذکور مورد آنالیز قرار گیرد.

از جمله موارد مطرح شده رد این جلسه امتیازات تشویقی و اصلاحاتی در خصوص آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه های هنری به ویژه مربیان به علت ویژگی های خاص رشته های هنری بود.

رئیس دانشگاه هنر نیز ضمن قدردانی و سپاس از حضور وزیر علوم ابراز امیدواری کرد: در زیر سایه الطاف پروردگار و همت و کوشش مسئولین بی ادعایی همانند دکتر زلفی گل، گام های موثری در ارتقای دانش و هنر ایران اسلامی برداشته گردد.

خبرنگاران علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1518

به "اختصاص امتیازات تشویقی در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی" امتیاز دهید

1 کاربر به "اختصاص امتیازات تشویقی در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص امتیازات تشویقی در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید