اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا با قاطعیت پلیس، رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به مصوبات شورای ملی مقابله با کرونا و در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال این ویروس منحوس، محدودیت های تردد از بامداد امروز همانند سراسر کشور در استان نیز به مرحله اجرا درآمد.

اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا با قاطعیت پلیس، رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند

سرهنگ علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کارکنان پلیس راه از لحظات اولیه آغاز طرح همراه با دستگاه های مرتبط در ورودی و خروجی استان مستقر شدند و طرح کنترل ورود و خروجی تمامی خودروها را با قاطعیت اجرا می نمایند.

وی اضافه کرد: از هم استانی ها درخواست داریم در این خصوص با پلیس خدمتگزار خود، همکاری و مشارکت داشته باشند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اعلام کرد: به هیچ خودرویی با پلاک بومی استان اجازه خروج از استان داده نمی گردد مگر موارد حاد و ضرروی که پس از پالایش و شناسایی کامل، اجازه خروج خواهد داشت و همچنین تردد خودروهای غیر بومی از سایر استان ها به خراسان جنوبی نیز همین محدودیت اعمال خواهد شد و اجازه ورود به داخل استان را نخواهند داشت و باید بلافاصله از کمربندی شهرها به استان محل سکونت خود برگردند.

اعمال قانون 5 میلون ریالی برای رانندگان متخلف

رضایی توضیح داد: تیم های مستقر در ورودی و خروجی استان، خودروهای غیر بومی را بر اساس کارت ملی، شناسنامه، پلاک و بیمه نامه خودرو، پالایش و آنالیز می نمایند و افراد پس از آن اجازه ورود و یا خروج از استان را خواهند داشت که به همین دلیل شهروندانی که نسبت به اجرای کامل این طرح بی توجهی نمایند، پلیس بدون اغماض و برابر قانون خودروی آنان را به مدت یک ماه توقیف و مشمول 5 میلیون ریال جریمه نیز خواهند شد.

وی اعلام کرد: مسافران غیربومی هر چه سریعتر به محل زندگی خود برگردند چرا که احتمال اعمال محدودیت های بیشتر در ورودی و خروجی استان در روزهای آینده وجود دارد و با استفاده از دوربین های نصب شده در سطح محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی ترددها کنترل خواهد شد و خودروهایی که اقدام به مسافرت می نمایند، برابر قانون با آنان رفتار خواهد شد.

رضایی اعلام کرد: تمامی سفرهای برون شهری قطع می گردد البته خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

وی اعلام کرد: هدف از اجرای این طرح این است که ترددهای غیر ضروری کاهش پیدا کند و انتقال این ویروس قطع گردد که جهت تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان است تا هر چه سریعتر ویروس کرونا را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 294

به "اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا با قاطعیت پلیس، رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا با قاطعیت پلیس، رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید