9 استراحتگاه و هتل فراموش نشدنی در هند

به گزارش مجله لیست پیوند، سفر به هند جزو اولین سفرهایی است که هر فردی تمایل به تجربه آن در زندگی خود دارد، هند مکانی است که می تواند چشم های شما را به سرزمین های خارجی و فرهنگ های متنوع باز کند. هند رنگارنگ ،هرج و مرج، طبیعی، مدرن و روحانی است با اقامتی مناسب برای هر دونوع از مسافران پر در آمد و کم عایدی. شما می توانید معماری های مجذوب کننده، تاریخ ، غذا، کار،فستیوال و مرکز خرید های مختلف و همچنان هیمالیا وسواحل وبیابان و سرزمین های قبیله ای را در سراسر این کشوروسیع مشاهده کنید. هند یک کشور بزرگ با مجذوب کنندهیت های بسیار است که برای لذت بردن کامل ازمناظر آن ضروری است حداقل چندین بار به آنجا سفر کنید. برای اقامت و دسترسی راحت تر در زیر مواردی از برترین هتل های هند هستند که می توانید آنها را برای سفرتان به هند در نظر بگیرید. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از معروفترین هتل های هند...

9 استراحتگاه و هتل فراموش نشدنی در هند

اوبری راویلاس، جاپور

در سال 1934 افتتاح شد، گروه اوبری شرکتی است که ده ها هتل و کشتی لاکچری را در چندین کشور از جمله هند مدیریت می نماید. یکی از برترین هتل های هند، هتل اوبری، راجویلاس در راجپور است که در آن باغ هایی وجود دارد که در انعکاس آب استخر نمایان است. علاوه بر این، جاپور به عنوان شهر صورتی نیز شناخته می گردد که بازدید از آن در فهرست اغلب گردشگر های هند واقع شده است. راجیویلاس از معروفترین هتل های هند، هتلی شیک و کوچک است که در پنج مایلی از مرکز شهر واقع شده است که تنوعی از محل اقامت را برای مسافران در بر دارد. نکته قابل توجه این است که این هتل، دستگاه تهویه هوا دارد که فقط هوای تمیز روستا را وارد محیط داخل می نماید.

بانگلو در سواحل ترانکیبار، تامیل نادو

مسافران در بانگلو که در سواحل ترانکیبار واقع شده است بیشتر در پی گشت و گذار و تماشا چشم انداز ها مختلف هستند تا در پی تفریح!

در این قسمت از تامیل نادو جاذبه های تماشای زیادی وجود ندارد. (یا عامل حواس پرتی)

جز یک رستوران، فروشگاه محلی و چند عبادتگاه. در واقع معبد پاندایا حوالی قرن چهارده در یک قسمت از شهر و معبد دانیش قرن هفده در طرف دیگر از شهر واقع شده است .

وایلدرنس گوآ، غرب گاتس

استراحتگاه های هوادار محیط زیست بسیار خوبی نیز در هند به تعداد زیادی وجود دارد شامل وایلدرنست درگوآ، که در مرز بین گوآ کارناتاکا و ماهاشتارا قراردارد.

اتاق هایی که از پنجره آن آبشار با گیاهان و جانوارن زیادی که در اطراف جاده وجود دارند دیده می گردد. اینجا مکانی آرام، بدون هیچ عامل حواس پرتی است که در آن موقع زیادی را می توانید در آرامش به سر ببرید و از زیبایی های طبیعت لذت ببرید. می توانید از کارکنان هتل بپرسید که در کجا می توانید پیاده روی کنید تا از هوای تازه کوه بهره مند شوید و طلوع و غروب خورشید را مشاهده کنید.

برخی از حیوانات رو به انقراض را نظیر خرس هندی، گاو وحشی هندی، گوزن وحشی و سمندر را در هند مشاهده کنید.

قصر داوی گار فارت، دلوارا نزدیک آدیپور

اگر می خواهید در یکی از برترین هتل های هند بمانید و از طراحی مدرن و مبلمان مینیمافهرست لذت ببرید پس حتما به دوی گارح در دلوارا نزدیک اوداپور سربزنید. نمای خارجی ساختمان شگفت انگیز است اما درون آن نمایی ساده دارد. در اینجا سی و نه عدد سوییت وجود دارد

هرکدام از آن ها سنگ های مرمرو گرانبهایی دارد .شما می توانید در اسپا ریلکس و روی جوانسازی پوست خود کار کنید و می توانید با خدمات آنجا درباره شتر سواری و دیگر فعالیت های محلی آنجا صحبت کنید. این هتل بسیار شیک است که از آن حتی برای عکس برداری فشن و استایل از این مکان استفاده می گردد .

سالن اوبری وایلد فلاور، شیملا

گروه اوبری همچنان هتل وایلدفلاور در شیملا را مدیریت می نماید، مکانی فوق العاده و از برترین هتل های هند است اگر دنبال مکانی نزدیک هیمالیا می گشت در درجه بندی منطقه ها کوه عالی رتبه است.

اینجا قبلا متعلق به لرد کیچنر بوده است و جایگاه ویژه ای در جنگل شیملا دارد. اینجا مکان مناسبی برای گردشگر های فعال است، از آنجایی که قایقرانی، کوهنوردی و یوگا، فعالیت هایی هستند که به شما خیلی نزدیک هستند.

یک رستوران باخدمات ویژه ای وجود دارد که غذاهای محلی هیماکالی، هندی و دیگر غذاهای آسیایی را سرو می نماید و یخچال چشم انداز خیره نماینده ای را در کوه به نمایش می گذارد. اگر اهل ولخرجی هستید می توانید سوییت لرد کیچنر را رزرو کنید یک اتاق نشیمن، شومینه و دو اتاق خواب دارد که هزار و چهارصدو پنجاه مربع فوت فضا و چشم انداز ای پانورامیک دارد.

اوبری وانیا ویلاس، رانتامبور

به عنوان توصیه آخر می توان گفت، هتل اوبری در وانیا ویلاس در رانتامبور است. دلیل اصلی که اقامت در این هتل پیشنهاد می گردد به دلیل تجربه فوق العاده حیات وحش در پارک بین المللی رانتامبور است که شامل ببر نیز است. شما از چشم انداز پانورامیک جنگل و فرصتی نیز برای تماشا حیاط وحش از برج هتل می توانید بهره ببرید و لذت ببرید.

چادر های شیک به شدت توصیه می گردد که به آن سایبان های سه گانه متصل است که اتاق را خنک و خوب نگه می دارد. به یاری یک راهنما صبح یا شب در جنگل پیاده روی کنید و بیشتر از هشتاد گونه پرنده و صد گونه گیاه مختلف را که در این منطقه ها زندگی می نمایند را مشاهده کنید.

استان چای گلنبرن، دارجیلینگ

هند در سراسر جهان به چای فوق العاده اش معروف است و یکی از مشهورترین مکان ها برای تجربه آن در اطراف داجیلینگ می باشد. املاک چای گلن برن که با چشم انداز زیبایی احاطه شده است و به هشت منطقه تقسیم شده و به استعمار درآمده است. گلنبرن اول به عنوان یک شرکت اسکاتلندی در سال هزارو هشتصدو پنجاه و نه آغاز به فعالیت کرد و بعدا به یکی ازخانواده های پیشگام کاشت چای، به خانواده چایوالاس واگذار شد. چایی را که می نوشید از چای کاشته شده در خارج از پنجره اتاقتان برداشت شده است، شما آن را هر روز صبح همراه کوکی میل می کنید. سفرهای روزانه ای می توانید به شهر داجیلین داشته باشید، که یک ساعت و بیست و پنج دقیقه با شهر فاصله دارد و شهر کالیمپانگ که دو ساعت با شهر فاصله دارد.

هتل فراگرانت نیچر و استراحتگاه کولام، کیرالا

در جنوب هند در اطراف دریاچه مالا واقع شده است. هتل فراگرانت نیچر از معروفترین هتل های هند و استراحتگاه کولام، که مکان مناسبی برای اقامت است. شما می توانید روزتان را با یک پیغام سنتی آیورودیک آغاز کنید، می توانید قایق شخصی خود را رزرو کنید و با آن دریاچه را بگشت و اجرا موزیک کرالان را ببینید یا در امفی تاتر اجرای پایکوبی آن ها را مشاهده کنید.

اینجا مکانی عالی برای ارتباط برقرار کردن با طبیعت است بدون اینکه نیازی به از دست دادن زمان ناهار یا اسپا باشد. اینجا همچنان کلبه ای برای ماه عسل دارد, استخر و باغ شخصی دارد. برخی از مکان های مناسب اطراف برای گشت و گذار عبارت اند از: ماهیگیری، کلاس های آشپزی محلی، خرید صنایع دستی سنتی و تماشا نارگیل و نحوه تهیه آن.

جزیره وامیکا کوچی، کیرالا

اگر می خواهید به معنای واقعی از همه فشار های بیرونی دوری کنید اقامت در جزیره وامیکا از معروفترین هتل های هند را در نظر بگیرید، در پشت آب های کیرالا خلوت کنید. استراحتگاه درجزیره شخصی هفت هکتار واقع شده است و هر یک از این سوِئیت ها با طراحی های شیک ساخته شده اند. شما می توانید غذای سنتی محلی را یاد بگیرید، یک قایق بردارید و روی آب شناور شوید و موزیک و اجرای پایکوبی هنرمندان را در حالیکه در استراحتگاه های کرالا اقامت دارید مشاهده کنید. استراحتگاه حدود نیم ساعت از کوچی فاصله دارد (با ماشین)، با قایق نیز همین اندازه از بلاگاتی مارینا فاصله است. اگر شما با پرواز به آنجا می روید، می توانید به فرودگاه کوچی بروید و از آنجا شما را با قایق های سرعتی، مهمان هارا از آنجا به جزیره می آورند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1569

به "9 استراحتگاه و هتل فراموش نشدنی در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 استراحتگاه و هتل فراموش نشدنی در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید