3407 کد رشته محل برای دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش مجله لیست پیوند، مدیرکل دفتر سنجش و آزمون دانشگاه علمی کاربردی گفت: ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از 21 بهمن ماه شروع شده و در حال حاضر 3407 کد رشته محل برای پذیرش به سازمان سنجش ارسال شده است.

3407 کد رشته محل برای دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

اسرافیل علاء مدیرکل دفتر سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره جزئیات کد رشته محل های دانشگاه علمی کاربردی گفت: ثبت نام از امروز 21 بهمن آغاز شده و لینک ثبت نامی در اختیار مراکز آموزشی قرار گرفته و در حال حاضر 3407 کد رشته محل برای پذیرش به سازمان سنجش ارسال کردیم.

وی اضافه نمود: مصوبه شورای سنجش وزارت علوم به گونه ای بود که در قالب تکمیل ظرفیت دانشجو بگیریم. بعضی از رشته ها تکمیل شده که پذیرش آنها در مهرماه و تکمیل ظرفیت در آبان ماه تکمیل شده بود و برای رشته هایی که ظرفیت شان باقی است اعلام احتیاج کردیم و براساس آن ثبت نام انجام می گردد.

مدیرکل دفتر سنجش و آزمون گفت: در حال حاضر بحث احتیاج هست، لزوماً به رشته های پرمتقاضی نمی توانیم بپردازیم، طبیعتاً در چهار گروه خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر، صنعت و کشاورزی پذیرش داریم.

وی اضافه نمود: از جمله رشته های پرمتقاضی در چهار گروه عبارتند از حقوق، حسابداری، کسب و کار در گروه خدمات اجتماعی ، روابط عمومی، موسیقی و امور فرهنگی در گروه فرهنگ و هنر، کامپیوتر و عمران در گروه صنعت هستند.

علاء اعلام نمود: ظرفیت حدود 35 کد رشته محل تکمیل شده است و امکان پذیرش در بعضی کدرشته محل ها را نداریم ولی امکان پذیرش در همین رشته ها در خیلی از مراکز، استان ها و شهرستان های دیگر فراهم است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 162

به "3407 کد رشته محل برای دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3407 کد رشته محل برای دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید