یورو 2020، پیغام امباپه در پی حذف فرانسه: می خواستم به تیم یاری کنم!

به گزارش مجله لیست پیوند، ستاره جوان تیم ملی فوتبال فرانسه بابت نقشی که در حذف خروس ها از مسابقات یورو 2020 داشت، ابراز ناراحتی کرد.

یورو 2020، پیغام امباپه در پی حذف فرانسه: می خواستم به تیم یاری کنم!

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال فرانسه شب گذشته (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های اروپا به مصاف سوئیس رفت و پس از تساوی 3-3 در 120 دقیقه، در ضربات پنالتی 5 بر 4 بازنده شد. کیلیان اِمباپه با هدر دادن آخرین ضربه پنالتی خروس ها، رؤیای قهرمانی فرانسه در این دور از رقابت ها را بر باد داد.

اِمباپه 22 ساله در پی حذف فرانسه از دور رقابت های یورو 2020 با انتشار پیغامی در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: ورق زدن این صفحه (از دوران حرفه ای ام) بسیار سخت است. غم و اندوه بسیار زیادی بابت حذفمان وجود دارد، ما نتوانستیم به هدف خود برسیم. بابت پنالتی ای که هدر دادم متأسفم. می خواستم به تیم یاری کنم، اما پیروز به انجام این کار نشدم. استراحت کردن در این شرایط سخت است، اما متأسفانه این ریسک های این رشته ورزشی ای است که خیلی آن را دوست دارم.

در بخش پایانی پیغام ستاره پاری سَن ژِرمَن آمده است: می دانم شما طرفداران ناامید شدید، اما همچنان دوست دارم بابت حمایتتان و اینکه همواره به من باور دارید، تشکر کنم. مهم ترین نکته حالا این است که برای چالش های پیش رو قدرتمندتر برخیزیم. تبریک و آرزوی پیروزیت برای سوئیس.

ر

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1100

به "یورو 2020، پیغام امباپه در پی حذف فرانسه: می خواستم به تیم یاری کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، پیغام امباپه در پی حذف فرانسه: می خواستم به تیم یاری کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید