یورو 2020، مانچینی: اتریش را شکست دادیم، چون حق مان بود، دیر یا زود فرایند کلین شیت مان قطع می شد

به گزارش مجله لیست پیوند، سرمربی تیم ملی ایتالیا ضمن ابراز خرسندی از پیروزی مردانش برابر اتریش و صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 باز شدن دروازه این تیم پس از 11 کلین شیت را کم اهمیت دانست.

یورو 2020، مانچینی: اتریش را شکست دادیم، چون حق مان بود، دیر یا زود فرایند کلین شیت مان قطع می شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا با کسب پیروزی 2 بر یک برابر همسایه شمالی خود اتریش در وقت های اضافه دیداری که در استادیوم ومبلی شهر لندن برگزار گردید، به اسم دومین تیم پس از دانمارک از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 صعود کرد. ایتالیایی ها اگرچه بازی را بردند اما در نیمه دوم وقت های معمول و اضافی اذیت شدند، ضمن اینکه بعد از بیش از یک هزار و یکصد دقیقه بسته نگه داشتن دروازه شان، خاتمه گل خوردند، هر چند که این گل باعث خاتمه شکست ناپذیری شان نشد و آتزوری سی ویکمین بازی بدون باخت خود را برای ثبت رکوردی تازه رقم زد.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از این بازی گفت: ما این بازی را بردیم، چون حق مان بود که آن را ببریم اگرچه روی یک کرنر گل خوردیم و البته دیر یا زود این اتفاق می افتاد. راستش را بخواهید ما خیلی زودتر از این ها باید این دو گل را می زدیم و نمی گذاشتیم کار به وقت های اضافه کشیده گردد و خودمان را خسته نمی کردیم. در نهایت اما ما بازی را با شایستگی بردیم.

هر دو گل ایتالیا به وسیله بازیکنان تعویضی این تیم به ثمر رسید و گل دوم را هم یکی دیگر از بازیکنانی که در نیمه دوم به میدان رفتند ساخت. مانچو در این خصوص هم گفت: بازیکنانی که از روی نیمکت به میدان رفتند ذهنیتی درست داشتند و بلافاصله پس از ورودشان به زمین مسابقه تأثیرشان را گذاشتند، البته آنهایی هم که از زمین بازی خارج شدند با تمام توان شان کوشش کردند. من می دانستیم که این بازی بازی سختی می گردد، شاید حتی سخت تر از بازی بعدی مان در مرحله یک چهارم نهایی. بازی هایی مانند این می توانند شما را به مسیری اشتباه بکشانند اما ما خوب بازی کردیم و در نهایت هم برنده شدیم. این بازی برای ما محک خوبی بود که می تواند به نفع ما باشد. ما باید نشان می دادیم که ذهنیت مان هم قوی است.

مانچینی در پاسخ به این سؤال که از بین دو تیم پرتغال و بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی ترجیح می دهد با کدامیک روبه رو گردد، اسم کرد: هر دوی آنها تیم های خارق العاده ای هستند، پس ترجیح دادن هر یک از آنها به دیگری سخت است.

سرمربی آتزوری درباره شانس حضور مردانش در فینال یورو و قهرمان هم هم گفت: هنوز سه بازی دیگر مانده تا ما بتوانیم [برای فینال] به ومبلی برگردیم.

برنده بازی امشب تیم های ملی پرتغال و بلژیک که امشب (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می گردد، حریف بعدی ایتالیایی ها در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1096

به "یورو 2020، مانچینی: اتریش را شکست دادیم، چون حق مان بود، دیر یا زود فرایند کلین شیت مان قطع می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، مانچینی: اتریش را شکست دادیم، چون حق مان بود، دیر یا زود فرایند کلین شیت مان قطع می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید