پیوستن یکصدمین سایت روستاهای خراسان رضوی به شبکه همراه اول

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در آستانه فرارسیدن چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب، صبح امروز سه شنبه 21 بهمن ماه یکصدمین سایت جدید همراه اول در روستای بقیع شهرستان نیشابور طی جلسه ای ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران مخابرات منطقه خراسان رضوی و جمعی از مدیران ارشد استانی روشن و به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور اضافه شد.

پیوستن یکصدمین سایت روستاهای خراسان رضوی به شبکه همراه اول

استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استان های پرجمعیت و وسیع کشور، میزبان میلیون ها مشترک همراه اول است و از این منظر در صندلی خاص و مهمی قرار گرفته است؛ از این رو تیم های فنی همراه اول، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت (ناک) در نتیجه کوششی یک ساله توانستند 100 سایت جدید تلفن همراه را در شرایط سخت تحریمی و دوران شیوع کرونا، برای استفاده 180 روستای محروم و کمتر برخوردار نصب و راه اندازی نمایند.

مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در این مراسم ضمن تقدیر از کوشش های شبانه روزی مهندسان مخابرات استان خراسان رضوی و اپراتور اول تلفن همراه اظهار کرد: تمامی این اقدامات در راستای ایجاد عدالت ارتباطی و استفاده تمامی هموطنان بخصوص روستاها و شهرهای مختلف استان خراسان رضوی از آخرین تکنولوژی روز شبکه موبایل انجام شد.

وی ادامه داد: این اتفاق، حرکتی عظیم در تکمیل پروژه روستایی بوده و همچنان ادامه خواهد یافت.

حسن اروجی، مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی نیز در این مراسم از سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی همراه اول و مخابرات ایران در این پروژه اطلاع داد و گفت: از 127 سایت روستایی، 100 سایت امروز به بهره برداری رسید و 27 سایت دیگر نیز تا انتها سال وارد شبکه ارتباطی کشور خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در بسیاری از این روستاهای محروم حتی تلفن ثابت وجود نداشت؛ اما اکنون می توانند از ظرفیت ارتباطی شبکه همراه اول بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 860

به "پیوستن یکصدمین سایت روستاهای خراسان رضوی به شبکه همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوستن یکصدمین سایت روستاهای خراسان رضوی به شبکه همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید