پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در شاهرود

به گزارش مجله لیست پیوند، حمیدرضا حسنی گفت: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی و صنایع دستی شاهرود پرداخت شد.

پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در شاهرود

به گزارش از ، حمیدرضا حسنی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود با بیان اینکه سه واحد فروشگاه صنایع دستی در سال گذشته افتتاح شد، گفت: برپایی نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات شهرستان و حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران از جمله فعالیت های این اداره بود.

او از صدور 10 مجوز بهره برداری بوم گردی و خانه مسافر خبر داد و شرح داد: بیش از 200 پروانه تولید انفرادی و کارگاهی هم صادر شد.

حسنی با بیان اینکه مرحله دوم بازسازی بازار تاریخی شاهرود به اتمام رسید، گفت: برای بنا های تاریخی بخش بیارجمند پرونده ثبتی تهیه شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود از ثبت 2 اثر معنوی خبر داد و ابراز داشت: نان کاک و پخت غذای محلی شنگی پلو در فهرست آثار ملی ثبت شد.

او تعداد اقامت در شهرستان را 187 هزار و 420 تن برشمرد و گفت: پارسال 327 هزار و 241 تن از جاذبه های تاریخی و فرهنگی شاهرود بازدید کردند.

حسنی با بیان اینکه تعداد 202 هزار 951 تن هم از مناطق نمونه گردشگری این شهرستان بازدید داشتند ادامه داد: بیش از 80 تن در سامانه رصد اشتغال در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نام نویسی کردند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 378

به "پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید