هادی حجازی فر پُستِ دولتی گرفت

به گزارش مجله لیست پیوند، هادی حجازی فر با حکم کاظم نظری، مدیرکل هنر های نمایشی دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک شد.

هادی حجازی فر پُستِ دولتی گرفت

به گزارش خبرنگاران، در متن حکم کاظم نظری، مدیرکل هنر های نمایشی خطاب به هادی حجازی فر، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک چنین آمده است:

نمایش عروسکی، این هنر دیرینه پربها، همیشه جایگاه ارجمندی در میان هنر های ایران زمین داشته است، نمایش های سنتی عروسکی ایران مایه فخر و سرمایه ارزشمند فرهنگی این سامان است و خلاقیت های نوین و روزآمد نمایشگران جوان ایرانی با تازه ترین روش ها و شیوه های آفرینش هنری زبان زد جهانیان.

این گنجینه پرب ها شایسته تکریم است و توجهی بیش از پیش تا به بالندگی اش افزوده گردد و از سوی دیگر جایگاه شایسته خود را در مواجهه با مخاطب در جریان استمرار اجرا ها بازیابد. در این راستا جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک به عنوان یکی از معتبرترین رویداد های هنری منطقه فرصت مغتنمی است تا توان و همت نمایشگران ارجمند عروسکی، اساتید، پژوهشگران و صاحب نظران این عرصه را در راه اعتلای این گونه شریف و اثرگذار هنری به کار بندد.

نظر به تخصص، تجربه و دغدغه جنابعالی و با مشاوره خانواده نمایشگران عروسکی، به موجب این حکم به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایشی عروسکی تهران- مبارک منصوب می شوید.

امید که در سایه الطاف پروردگار مهربان با بهره مندی از سرمایه های ارزشمند علمی و تجربی و مشاوره های سازنده اهالی شریف خانواده بزرگ نمایش عروسکی ایران و جذب حمایت ها و همراهی مادی و معنوی نهاد های فرهنگی مرتبط در برگزاری هرچه پیروز تر این رویداد سربلند و پیروز باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1456

به "هادی حجازی فر پُستِ دولتی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی حجازی فر پُستِ دولتی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید