مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

به گزارش مجله لیست پیوند، تنظیم دید اتاق علاوه بر قابلیت تنظیم نور اتاق، پرده های کرکره ای قابلیت تنظیم دید اتاق رو هم برای شما فراهم می کنن. با استفاده از این قابلیت، شما می توانید دید اتاق از بیرون را محدود کنید.

مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

آسیب دیدن پرده کرکره از اونجایی که پرده کرکره ای در مقابل پنجره و باد و باران قرار داره، میتونه به راحتی آسیب ببینه. در صورتی که باد شدید بوزد، این نوع از پرده ممکنه خم بشه و آسیب ببینه.

شاید یکی از اولین گزینه هایی که برای یک فضای اداری به فکر ما می رسد، پرده کرکره فلزی باشد. چرا که این محصول مقاومت بسیار زیادی دارد.از طرف دیگر شست و شوی این پرده ها نسبت به سایر مدل ها راحت تر است و به همین علت انتخاب خوبی برای فضاهای کاری محسوب می گردد. البته استفاده از پرده کرکره فلزی به پرده های اداری محدود نمی گردد. این مدل پرده به سبب ویژگی هایی که دارد در فضاهای دیگری مانند مطب پزشکان، دفاتر کار، مغازه ها و… هم کاربرد دارد.

تمیز کردن آسان یکی دیگر از مزایای پرده کرکره، تمیز کردن آسان آن هست. شما می تونید به راحتی و بدون در آوردن پرده از جای خودش، اون رو به سادگی تمیز کنید.

پرده های لوردراپه یا پرده کرکره عمودی بصورت یکپارچه بوده و بر خلاف دیگر پرده ها محدودیت عرضی ندارد نور محیط را به خوبی تنظیم مینماید. استفاده از فرنیچر های عمودی مانند این جایگاه هماهنگی و زیبایی خاصی را در محیط بوجود می آورد. از مزایای این پرده کرکره عمودی راحتی شستشوی آن میباشد.

منبع مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1205

به "مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید