مقاله: بهترین روش کاشی کاری آشپزخانه

به گزارش مجله لیست پیوند، نصب کاشی آشپزخانه بر روی دیوارهای کثیف و روغنی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. با استفاده از یک دستمال گرد و غبار و روغن را از روی دیوار پاک کنید تا سطح چسبندگی کاشی و دیوار بیشتر باشد. از کف تا ارتفاع کابینت ها را برای کاشی کاری در نظر بگیرید. یکی از مهم ترین نکات در کاشی کاری در بازسازی آشپزخانه هم سطح کردن دیوار است.

مقاله: بهترین روش کاشی کاری آشپزخانه

در زمان بازسازی آشپزخانه اگر دیوار از قبل کاشی شده باشد، شاید نیازی نباشد که کاشی های قبلی را از دیوار جدا کنید. البته این روزها کاشی کاری دیوارهای آشپزخانه نسبت به گذشته بسیار آسان تر شده است. چسب های مخصوص به صورت پودری و ملات برای چسباندن کاشی ها استفاده می شوند. قبل از چسباندن کاشی ها ابتدا باید دیوارها تمیز شوند.

مهم این است که ملات به خوبی آماده شده و بین کاشی و دیوار قرار گیرد تا چسبندگی لازم ایجاد شود. استفاده از ملات چسب به مقدار کم یا زیاد مشکل ایجاد می کند، در نتیجه نیاز است تا کاشی ها به خوبی با سیمان بندکشی شوند. برای دیوار پشت گاز بهتر است از کاشی فلزی استفاده کنید، زیرا امنیت آن در مقابل آتش سوزی و حرارت بیشتر است.

کاشی کاری یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه است، به خصوص در زمان حال حاضر که کاشی ها در طرح ها و رنگ های بسیاری متنوع در دسترس هستند. البته برای کاشی کاری آشپزخانه باید به نکات مختلفی توجه شود.

منبع مقاله: بهترین روش کاشی کاری آشپزخانه

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1240

به "مقاله: بهترین روش کاشی کاری آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین روش کاشی کاری آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید