تور دبی ارزان: مقاصد پیشنهادی فلای دبی برای سفر در ولنتاین

به گزارش مجله لیست پیوند، یکی از محبوب ترین مناسبت های تقویم، 14 فوریه روز جهانی عشق است. با وجود اینکه جشن ولنتاین جشنی غیرایرانی محسوب می گردد اما به خوبی توانسته جای خود را در فرهنگ ایرانیان باز کند. هرساله زوج های جوان بسیاری برای این روز برنامه ریزی می نمایند و در تلاشند تا در روز ولنتاین تجربه ای متفاوت و رمانتیک را رقم بزنند؛ چه چیزی عاشقانه تر از این که روز ولنتاین را در سفری رویایی بگذرانید و خاطراتی فراموش نشدنی را در قلب خود حک کنید.

تور دبی ارزان: مقاصد پیشنهادی فلای دبی برای سفر در ولنتاین

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

اگر قصد دارید ولنتاین سال جاری خودتان را به سفری فوق العاده دعوت کنید و روز عشق را در مکانی نو و رمانتیک باشید، تا انتهای این مقاله را بخوانید. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم شهرهای پیشنهادی ایرلاین فلای دبی برای سفر در ولنتاین را به شما معرفی کنیم.

ایروان، ارمنستان

ایروان، مرکز کشور ارمنستان، مقصدی ایده آل برای سپری کردن ولنتاین به شمار میرود. این سرزمین زیبا که یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا محسوب می گردد، با جاذبه های دیدنی و تفریحی کم نظیرش، همیشه مورد استقبال گردشگران واقع شده است. از جاذبه های دیدنی و گردشگری ایروان می توان به میدان معروف جمهوری، صومعه گغارد، کاسکاد معروف به هزار پله، ساختمان اپرا، مجسمه مادر ارمنستان، گالری هنر ملی ارمنستان و… اشاره نمود.

با توجه به آب و هوای خنک و زمستانی ایروان در ماه فوریه، سفر به این شهر برای جشن ولنتاین، جزو سفرهای ارزان و مالی محسوب می گردد. ایروان رستوران های مجذوب نماینده و رویایی زیادی برای صرف یک شام عاشقانه دارد؛ در این شب هیجان انگیز می توانید ساعت ها در خیابان های زنده و پرشور قدم بزنید و در نهایت خودتان را به یک شام رمانتیک دعوت کنید.

اگر برای ولنتاین رویایی خود، مرکز صورتی ارمنستان را به عنوان مقصد برگزیده اید، مقاله راهنمای سفر به ایروان را از دست ندهید. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما ایروان خودتان را به این مقصد رویایی برسانید و در هتل های این شهر اقامتی به یادماندنی داشته باشید.

باکو، آذربایجان

شهر زیبای باکو مقصدی فوق العاده برای زوج ها محسوب می گردد. اگر قصد گذراندن ولنتاین در کشوری خارجی اما نزدیک به ایران را دارید، حتما شهر مجذوب نماینده باکو را مد نظر داشته باشید، چرا که این شهر گزینه های زیادی برای یک سفر رمانتیک و فراموش نشدنی پیش روی عشاق گذاشته است.

جاذبه های گردشگری باکو به قدری مجذوب نماینده و دیدنی هستند که هر سفردوستی را مشتاق به بازدید از این شهر می نمایند. از برترین جاهای دیدنی این شهر می توان به محله قدیمی و سنتی باکو، قلعه دختر، خیابان نظامی، بلوار باکو، خانه دولت، میدان فواره ها و برج های شعله باکو اشاره نمود. یکی از محبوب ترین مکان های باکو نزد زوج های جوان، باغ فیلارمونیک است؛ جایی که می توانید در طبیعت زیبایش قدم بزنید و دیوارهای باستانی شهر قدیم را نظاره گر باشید. ایروان با معماری خیره نماینده و فرهنگ غنی مردم این سرزمین، مکانی ارزشمند برای بازدید بخصوص در ایام ولنتاین است.

کلمبو، سریلانکا

کلمبو بزرگ ترین و مهم ترین شهر سریلانکا است. اگر قصد دارید جشن ولنتاین خود را در مقصدی هیجان انگیز و شاد سپری کنید، کلمبو یکی از برترین گزینه ها به شمار می آید. شاید متعجب شوید اما زمستان، محبوب ترین فصل سفر به سریلانکاست؛ بدون شک قدم زدن در ساحل اقیانوس و لذت بردن از آب و هوای دل انگیز در کنار تابش نور آفتاب زمستانی، حس و حالی متفاوت به سفر عاشقانه تان می بخشد.

کلمبو که به مروارید اقیانوس هند معروفیت دارد، شهری به نسبت شلوغ با اقوام و فرهنگ های گوناگون است. سواحل دنج و دل فریب، رستوران های متنوع و باکیفیت و مراکز اقامتی متعدد همه و همه در کنار هم قرار گرفته اند تا سفری رمانتیک و خاطره انگیز را برای عاشقان رقم بزنند.

تفلیس، گرجستان

تفلیس، مرکز تاریخی گرجستان، یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی نزد ایرانیان است که به عروس آسیای میانه معروفیت دارد. این شهر مجذوب نماینده، مقصد بسیار ایده آلی برای سپری کردن روزهای خاص مثل ولنتاین است.

اگر می خواهید بیشترین لذت را از شهر تفلیس ببرید، خود را در کوچه پس کوچه های آن رها نموده تا در زیبایی آن گم شوید. در سفرتان به این شهر دوست داشتنی، بازدید از جاهای دیدنی تفلیس مانند پل صلح، میدان زیبای آزادی، مجسمه مادر، خیابان روستاولی، تله کابین تفلیس و پارک ریکه تفلیس را از دست ندهید.

اگر در پی تجربه سفری ارزان و مالی در ایام ولنتاین هستید، سفر به تفلیس گزینه بسیار خوبی خواهد بود؛ چرا که در فصل زمستان هزینه سفر به تفلیس کاهش چشمگیری پیدا می نماید.

مالدیو

یکی از فوق العاده ترین گزینه ها برای تجربه ای رومانتیک و خاطره انگیز، سفر به مالدیو است. اگر در پی سپری کردن ایام عاشقانه در آب و هوایی گرم و مطلوب هستید، برترین برنامه، سفر به این سرزمین است. با قدم زدن در ساحل های بکر مالدیو احساس می کنید قدم به یک فیلم عاشقانه گذاشته اید.

کشور مالدیو همانند بهشتی بی بدیل است و در اقیانوس هند واقع شده است. روزهای گرم و آفتابی، سواحل دنج و خلوت، آب های زلال و شفاف، سواحل شنی سفید، درختان استوایی و مراکز اقامتی منحصربه فرد همه و همه در کنار هم جمع شده اند تا سفری رومانتیک را برای زوج ها رقم بزنند. برخی از هتل های دریایی مالدیو به صورتی هستند که کل یک جزیره را پوشانده اند و حس و حالی فوق العاده در جشن ولنتاین به میهمانان خود هدیه می دهند.

شما کدام مقصد رمانتیک را پیشنهاد می کنید؟

مقاصد مجذوب نمایندهی که در بالا به معرفی آن ها پرداختیم، مقاصدی پرطرفدار برای سفر عاشقانه در ایام ولنتاین هستند. ایرلاین محبوب فلای دبی به مناسب این روز رویایی، تخفیفات ویژه ای را در مسیرهای ذکر شده به مخاطبان خود ارائه می دهد. با خرید بلیط هواپیما فلای دبی می توانید سفری لوکس و فراموش نشدنی را به هر کجای دنیا تجربه کنید.

آیا تجربه سفر عاشقانه به مناسبت ولنتاین را داشته اید؟ از نظر شما مجذوب نماینده ترین مقاصد گردشگری برای سفری رمانتیک کدام شهرها هستند؟

زهرا بینازاده

منبع: فلای تودی
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1378

به "تور دبی ارزان: مقاصد پیشنهادی فلای دبی برای سفر در ولنتاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: مقاصد پیشنهادی فلای دبی برای سفر در ولنتاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید