مدیرکل روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حکمی قاسم عسلی را به سمت مدیر کل دفتر رئیس سازمان، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

در این حکم، 12 مأموریت ویژه برای این پست در نظر گرفته شده است که اهم آنها عبارتند از مدیریت، پیگیری و نظارت کلیه امور مربوطه، تعامل و هماهنگی های لازم با بخش های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های وابسته، تعامل نزدیک و سازنده با سازمان های بین المللی، تعامل با بخش خصوصی، اتحادیه ها و اپراتورها، تعامل و ارتباط با رسانه های جمعی، هماهنگی لازم با ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها و سایر مأموریت ها.

قاسم عسلی، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. وی که پیش از این و برای سال های متمادی، عهده دار سمت معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود، مشاور مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، مدیریت روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیغام و رئیس اداره تبلیغات و مراسم مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1338

به "مدیرکل روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید