محمود فکری از هدایت نساجی استعفا کرد؛ پرونده نساجی و سرمربی مستعفی اش به کمیته انضباطی می رود

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرگزاری خبرنگاران- محمود فکری که امیدوار بود باشگاه نساجی با استقلال به توافق برسد تا به این تیم منتقل شود، در پی مخالفت دوباره رضا حدادیان با جدایی اش، از هدایت نساجی کناره گیری کرد.

محمود فکری از هدایت نساجی استعفا کرد؛ پرونده نساجی و سرمربی مستعفی اش به کمیته انضباطی می رود

به گزارش خبرنگاران، بعد از موضع گیری اولیه نساجی پیرامون حضور او در باشگاه استقلال و مذاکره با مدیران این باشگاه محمود فکری صبح دیروز در استادیوم کارگران حاضر شد اما تیمش را تمرین نداد. شاگردان او البته طبق برنامه از پیش مشخص شده صبح زیر نظر دستیاران تمرین کردند و نزدیکای ظهر بود که محمود فکری استادیوم کارگران را ترک کرد تا نشستی با مدیران باشگاه نساجی یعنی علی امیری و رضا حدادیان داشته باشد که اولی مدیر عامل و دومی مالک باشگاه است.

به نظر می رسد فکری قصد دارد بعد از مراجعه با سازمان لیگ و فسخ قراردادش، با باشگاه استقلال قرارداد امضا کند و هدایت این تیم را برعهده بگیرد. گفته می شود در قرارداد محمود فکری با نساجی بندی وجود دارد که این مربی می تواند با پرداخت مبلغی معادل 5 برابر پولی که از این باشگاه گرفته، از نساجی جدا شود. پرونده نساجی و فکری هم در صورت شکایت نساجی از این مربی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می رود.

محمود فکری از آنجایی که برای مذاکره با باشگاه استقلال از رضا حدادیان و علی امیری اجازه گرفته بود تصور نمی کرد بعد از حضور در باشگاه استقلال با این هجمه روبرو شود؛ پیش تر علی نظری جویباری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی گفته بود در صورتی که استقلال محمود فکری را بخواهد به او و تیم آبی کمک خواهیم کرد. از سویی علی امیری - مدیر عامل باشگاه نساجی در استقلال صاحب سمت بوده و مالک باشگاه نساجی هم استقلالی است. محمود فکری حرف هایش را به رضا حدادیان و علی امیری زد و در نهایت مقرر شد ساعاتی بعد از این نشست دو باشگاه در این خصوص با هم صحبت کنند. محمود فکری شاد از نرمش نساجی برای مذاکره با باشگاه استقلال در تمرین بعد از ظهر نساجی حاضر شد اما همانند تمرین صبح حاضر نشد شاگردانش را تمرین دهد. اما اینبار برای شاگردانش صحبت کرد و از آنها خواست در صورت جدایی اش از نساجی با همه وجود برای موفقیت این تیم تلاش کنند.

محمود فکری در صفحه شخصی اش یکی دو ماه پیش به نکته مهمی اشاره کرد؛ اینکه از باشگاه نساجی گله دارد. حالا فضای مجازی فاش کرده گله مندی محمود فکری به خاطر بندهایی است که در قرارداد او گنجانده شده که در زمان عقد قرارداد به او به طور واضح توضیح داده نشد؛ به نظر می رسد حالا دیگر بحث حضور در استقلال مطرح نیست. او علاقه ای ندارد در نساجی حضور داشته باشد که اگر غیر از این بود در تمرین صبح و بعدازظهر دیروز نساجی شاگردانش را تمرین می داد. علی امیری - مدیر عامل باشگاه نساجی چندی قبل در مصاحبه ای گفته بود بازیکن نساجی با پیشنهاد 20 برابر دستمزد راهی تیم دیگر شده است و به نظر می رسد مبلغی که باشگاه نساجی برای صدور رضایتنامه محمود فکری طلب کرده چندین برابر دستمزدی است که از نساجی دریافت داشته است.

در این کش و قوس ادعای پرویزی - مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی هم در نوع خود جالب است. او می گوید پولی که قرار است استقلال به نساجی بدهد حق خوشه طلایی است چرا که محمود فکری با وجود قرارداد با خوشه طلایی با نساجی قرارداد بست! البته محمود فکری در همان برهه از زمان گفته بود با کسب اجازه از مدیر عامل خوشه طلایی با نساجی قرارداد بست و اگر به وی چنین اجازه ای را نمی داد در دفتر باشگاه نساجی حاضر نمی شد.

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد؛ نساجی یک فصل دیگر با محمود فکری قرارداد دارد و طبیعی است برای صدور رضایتنامه این مربی شرط و شروط مشخص کند اما به زعم خیلی ها عددی که برای صدور رضایتنامه محمود فکری در نظر گرفته شده منطقی به نظر نمی رسد. سرمربی مستعفی نساجی خیلی با خود کلنجار رفت تا همه چیز در یک فضای محبت آمیز حل و فصل شود اما بعد از اینکه متوجه شد نشست نساجی - استقلال خروجی نداشته از سمت خود استعفاء کرد تا راهی برای حضور او در تیم آبی باز شود. حالا تبعات حضور در تیم آبی به حساب باشگاه استقلال نوشته نخواهد شد چون استقلال امشب یا فردا با مربی ای قرارداد امضاء می کند که استعفاء داده و پرونده برای احقاق حق باشگاه نساجی به کمیته مشخص شرایط خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 627

به "محمود فکری از هدایت نساجی استعفا کرد؛ پرونده نساجی و سرمربی مستعفی اش به کمیته انضباطی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری از هدایت نساجی استعفا کرد؛ پرونده نساجی و سرمربی مستعفی اش به کمیته انضباطی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید