فاز اول پارک گردشگری فهرج به زودی به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله لیست پیوند، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج گفت: فاز اول پارک گردشگری شهرستان فهرج با مساحت 4 هکتار به زودی به بهره برداری می رسد.

فاز اول پارک گردشگری فهرج به زودی به بهره برداری می رسد

ایسنا: حمید وحیدزاده اظهار کرد: این پارک گردشگری با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال به وسیله شهرداری فهرج و همکاری اداره کل میراث فرهنگی در نزدیکی ساختمان پایگاه جهانی لوت راه اندازی شده است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه ساخت فازهای بعدی این پارک در دست اقدام است اضافه کرد: به زودی بازارچه صنایع دستی و موزه بومی محلی این منطقه درحاشیه این پارک راه اندازی می گردد که گردشگران و مردم این منطقه علاوه بر استفاده از فضای این پارک از بازارچه و موزه مذکور نیز تماشا نمایند.

وحیدزاده اعلام کرد: خوشبختانه مسئولان این شهرستان در حوزه صنعت گردشگری این شهرستان همکاری های خوبی با اداره کل میراث فرهنگی دارند و امیدواریم با تخصیص اعتبار از سوی فرمانداری این شهرستان بیش از گذشته بتوانیم در ایجاد زیرساخت های گردشگری این شهرستان پیروز عمل کنیم.

وی اعلام کرد: اغلب شهرهای مدرن و مشهور جهان سعی نموده اند با تاسیس پارک های این چنینی بر جذابیت های توریستی شهر خود بیفزایند تا جایی که گاهی اوقات ملاقات از یک پارک، موزه و یا اثری هنری در آن به علت اصلی سفر به یک شهر تبدیل می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1355

به "فاز اول پارک گردشگری فهرج به زودی به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز اول پارک گردشگری فهرج به زودی به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید