فابرگاس: مسی با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی می کند

به گزارش مجله لیست پیوند، بازیکن اسبق بارسلونا گفت: ایده همیشگی و تغییر ناپذیر لیونل مسی، بازنشستگی در بارسلونا است.

فابرگاس: مسی با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی می کند

به گزارش ، در شرایطی که در ماه های اخیر شایعات زیادی پیرامون شکرآب شدن روابط مسی و روسای باشگاه بارسلونا منتشر شده، سسک فابرگاس هم تیمی سابق مسی جدایی او از کاتالان ها را تکذیب کرد.

سسک فابرگاس بازیکن سابق بارسلونا اعتقاد دارد لیونل مسی همچنان به کارش در این تیم ادامه خواهد داد و با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

ستاره آرژانتینی از 13 سالگی به بارسلونا پیوست و از آن زمان تا به امروز هرگز نیوکمپ را ترک نکرده است. مسی در این مدت پیروز شده با پیراهن بارسلونا رکورد های بسیاری را بشکند و به یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

اکنون گفته می شود رابطه لیونل مسی با مدیران باشگاه، مانند گذشته خوب نیست و همین باعث شده تا شایعاتی پیرامون انتقال او به منچسترسیتی در تابستان پیش رو مطرح شود.

با این حال سسک فابرگاس هم تیمی سابق و دوست نزدیک لیونل مسی این شایعات را بی اساس می داند و معتقد است مسی نیوکمپ را ترک نخواهد کرد. فابرگاس درباره شایعات مطرح شده پیرامون جدایی مسی از بارسلونا گفت: من با مسی صحبت کردم و ایده همیشگی او خداحافظی از فوتبال در بارسلونا است. ممکن است در یک باشگاه اتفاقات خیلی زیادی رخ دهد، اما من مطمئنم که مسی در بارسلونا از فوتبال خداحافظی می کند.

مسی و رونالدو تقریبا به مدت یک دهه بر فوتبال دنیا تسلط داشتند و طی این سال ها بیشتر جوایز را از آن خود کردند، اما با بالا رفتن سن این 2 فوق ستاره آرژانتینی و پرتغالی، باشگاه های این بازیکنان باید به دنبال جایگزینی در بالاترین سطح باشند. فابرگاس از کیلیان امباپه بازیکن پاری سن ژرمن به عنوان مناسب ترین جایگزین برای این 2 بازیکن یاد کرد و گفت: رونالدو 35 ساله است و مسی حدود 33 سال دارد. هر 2 آن ها در حال پیر شدن هستند. اگر قرار بود من جانشین آن ها را انتخاب کنم، امباپه را به خاطر جوانی، استعداد، تعهد و تفکری که دارد جذب می کردم و با او قراردادی 10 ساله می بستم.

فابرگاس در ادامه گفت: به جز امباپه بازیکنان خوب دیگری مانند نیمار و ارلینگ هالند هم هستند، اما استعداد، شَم گلزنی و سرعت بالای امباپه، من را یاد تیری هانری می اندازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 376

به "فابرگاس: مسی با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فابرگاس: مسی با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید