شکوری: رای حمله به اتوبوس را طوری صادر کنید که مسئله ای برای میزبانی های بین المللی ایجاد نشود

به گزارش مجله لیست پیوند، سخنگوی باشگاه پرسپولیس می گوید امیدوار است رای پرونده حمله به اتوبوس پرسپولیس طوری باشد که مسئله ای برای میزبانی های بین المللی به وجود نیاید.

شکوری: رای حمله به اتوبوس را طوری صادر کنید که مسئله ای برای میزبانی های بین المللی ایجاد نشود

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری درباره آخرین شرایط رسیدگی به پرونده حمله به اتوبوس پرسپولیس اظهار کرد: پیرو اظهارات غیر کارشناسی و غیر مسئولانه برخی از عزیران و نفرات درباره حمله به اتوبوس پرسپولیس، باید توضیحاتی ارائه کنیم. درباره اینکه این نفرات نوجوان بودند، باید بگوییم بر اساس مستندات بسیاری که داریم و به کمیته انضباطی و اخلاق ارسال شده، نفرات حمله نماینده به اتوبوس پرسپولیس، 25 ساله و یکی 35 ساله بوده اند.

وی اضافه کرد: بر اساس اظهارات خودشان، این نفرات در سلامت کامل روحی و هم روانی و هم جسمانی بوده اند و این یک برنامه از پیش مشخص شده بوده است. درخواست ما این است که هرچه سریع تر نسبت به این پرونده رسیدگی بگردد و درخواست ویژه ما از فدراسیون فوتبال و سازمان محترم لیگ این است که درباره این پرونده خاص، فقط نفراتی اظهار نظر نمایند که ذی صلاح هستند و می توانند جوابگو باشند و بر اساس مدارک و مستنداتی که ما داریم صحبت نمایند. امیدواریم هرچه سریع تر این رای صادر گردد. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس یک باشگاه پر طرفدار در سطح جهان و آسیا است، قطعا اخبارش رصد می گردد و امیدواریم این رای طوری باشد که مسئله ای برای میزبانی های ما در سطح بین المللی به وجود نیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1130

به "شکوری: رای حمله به اتوبوس را طوری صادر کنید که مسئله ای برای میزبانی های بین المللی ایجاد نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: رای حمله به اتوبوس را طوری صادر کنید که مسئله ای برای میزبانی های بین المللی ایجاد نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید