سیتی 5-0اورتون؛ خداحافظی با شکوه آگوئرو در اتحاد

به گزارش مجله لیست پیوند، منچستر سیتی در مسابقه ای که سرخیو آگوئرو در آخرین بازی خود در اتحاد دو گل به ثمر رساند با پنج گل اورتون را در هم کوبید.

سیتی 5-0اورتون؛ خداحافظی با شکوه آگوئرو در اتحاد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچسترسیتی، قهرمان این فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس امروز در چارچوب هفته سرانجامی مسابقات به مصاف اورتون رفت که در سرانجام بازی دو تیم با نتیجه 5-0 به سود سیتیزن ها سرانجام یافت.

منچسترسیتی کار را طوفانی شروع کرد و در دقیقه 11 به گل اول دست یافت. کوین دی بروین از پشت محوطه جریمه با یک ضربه مهار نشدنی دروازه اورتون را باز کرد تا نتیجه 1-0 گردد.

در دقیقه 14 منچسترسیتی توانست گل دوم را هم وارد دروازه اورتون کند. حرکت انفرادی فوق العاده گابریل ژسوس و ضربه بهتر او به گل دوم سیتی منجر شد تا نتیجه به 2-0 تغییر کند.

بعد از دریافت گل دوم اورتون عملکرد بهتری داشت و در دقیقه 37 به یک ضربه پنالتی دست یافت. گیلفی سیگوردسون پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن توسط دروازه بان منچستر سیتی یعنی ادرسون مهار شد تا تغییری در نتیجه حاصل نگردد.

در ادامه نیمه اول نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بازی در سرانجام 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود تیم پپ گواردیولا سرانجام پیدا کند.

نیمه دوم هم با عملکرد هجومی منچسترسیتی شروع شد و این تیم در دقیقه 53 به گل سوم دست یافت. همکاری فوق العاده بازیکنان با سیتی ضربه تمام کننده فیل فودن همراه شد تا نتیجه 3-0 گردد .

در دقیقه 71 منچسترسیتی گل چهارم را وارد دروازه اورتون کرد. اشتباه مدافعان اورتون باعث شد توپ به سرخیو آگوئرو برسد و این بازیکن نیز با یک ضربه بیرون پا گلزنی کرد تا نتیجه 4-0 گردد.

در دقیقه 76 منچسترسیتی برای بار پنجم گلزنی کرد. ارسال فرناندینیو به روی دروازه با ضربه سر فوق العاده سرخیو آگوئرو همراه شد تا این بازیکن گل دوم خود را به ثمر برساند و نتیجه 5-0 گردد. در ادامه نیز نتیجه تغییر نکرد تا سیتی به یک پیروزی پرگل دست یافته باشد و با روحیه ای مناسب به استقبال فینال لیگ قهرمانان اروپا برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1027

به "سیتی 5-0اورتون؛ خداحافظی با شکوه آگوئرو در اتحاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیتی 5-0اورتون؛ خداحافظی با شکوه آگوئرو در اتحاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید