سه تیم خواستار حضور در رقابت های لیگ برتر هستند

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، پایان تکلیف تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال مشخص شد و دو تیم سایپا و پیکان تهران پیروز شدند با جلب نظر فدراسیون در جمع تیم های لیگ برتری قرار گیرند.

سه تیم خواستار حضور در رقابت های لیگ برتر هستند

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در مصاحبه با خبرنگاران، درباره توافقات اجرا شده با دو تیم سایپا و پیکان تهران گفت: کاشانی مدیرعامل باشگاه سایپا تهران روز شنبه جلسه طولانی با رئیس فدراسیون برگزار کرد و طرفین به توافقات اولیه دست یافتند اما جلسه روز یکشنبه نیز برگزار گشت و در نهایت برای پرداخت بدهی های تیم سایپا تهران معین تکلیف صورت گرفت.

دبیرکل فدراسیون والیبال در ادامه تاکید کرد: گرشاسبی مدیرعامل پیکان تهران نیز درباره حضور این تیم با رئیس فدراسیون مذاکراتی را انجام داد. در نهایت حضور دو تیم سایپا و پیکان تهران در رقابت های لیگ برتر قطعی شد. درباره نحوه نوع پرداخت بدهی ها نمی توان شفاف صحبت کرد. بزرگترین معضل دو تیم سایپا و پیکان تهران متاسفانه بدهی هایی بود که در طول چند سال گذشته وجود داشته و درباره نحوه پرداخت آن نیز معین تکلیف انجام نمی شد خاتمه ما این کار را انجام دادیم.

تقوی اظهار کرد: حضور 12 تیم در رقابت های لیگ برتر والیبال قطعی است. سه تیم شهرداری اراک، پیام خراسان و راهیاب ملل از مسابقات کنار گذاشته شدند. سه تیم شرکت ایستک، بیمه سرمد و شهرداری قزوین نیز تقاضای حضور در رقابت های لیگ برتر را دارند که از میان این سه تیم فقط دو تیم می توانند وارد مسابقات شوند چرا که می خواهیم رقابت های لیگ 14 تیمی برگزار شود. فاکتورهایی را برای هر سه تیم ارسال کرده ایم. در نهایت دو تیمی که شرایط بهتری داشته باشند می توانند با خرید امتیاز یکی از سه تیم وارد مسابقات شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 503

به "سه تیم خواستار حضور در رقابت های لیگ برتر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تیم خواستار حضور در رقابت های لیگ برتر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید