سامسونگ تا آخر سال جاری گوشی های تاشو بیشتری روانه بازار خواهد نمود!

به گزارش مجله لیست پیوند، در جدیدترین گزارش اقتصادی سامسونگ، این شرکت از اهداف خود برای آینده نیز پرده برداشت که طی آن، احتمالا شاهد عرضه گوشی تاشو بیشتری تا آخر سال جاری خواهیم بود.

سامسونگ تا آخر سال جاری گوشی های تاشو بیشتری روانه بازار خواهد نمود!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سامسونگ روز گذشته گزارش اقتصادی فصل آخر سال 2019 را منتشر کرد که طی آن، اگرچه در بخش گوشی های هوشمند عملکرد خوبی داشته، اما به طور کلی کاهش شدیدی را در سود تجربه کرد. اما بخش مهم تر این خبر به برنامه های سامسونگ برای آینده بر می گردد. جایی که این شرکت از قصد خود برای طراحی گوشی های تاشو بیشتر در اواخر سال جاری پرده برداشت!

البته عرضه گوشی تاشو توسط سامسونگ چیز عجیبی نیست. احتمالا همه ما به یاد داریم هنگامی که سامسونگ با عرضه نوت 1، آغازگر ساخت گوشی های هوشمند با نمایشگر بزرگ بود و پس از موفقیت این محصول، اکنون می بینیم که نه تنها سری نوت و S خود سامسونگ، بلکه تقریبا همه شرکت ها به سمت طراحی گوشی های بزرگ رفتند و کمتر شاهد عرضه گوشی با نمایشگر کوچک تر از 6 اینچ هستیم!

با عرضه گوشی تاشو گلکسی فولد و ایرادهای ریز و درشتی که داشت، کاربران از بابت مقاومت و کیفیت آن کمی دو دل شدند. اما شاید خوشبین ترین فرد هم فکرش را نمی کرد که با بهبود این محصول و عرضه دوباره آن، سامسونگ بتواند فروش رضایت بخشی از این محصول داشته باشد! میزان فروش گلکسی فولد اگرچه آنقدرها شگفت انگیز نبود، اما با توجه به اینکه اولین تجربه سامسونگ در این زمینه محسوب می شد و قیمت بسیار بالایی داشت، رضایت بخش به حساب می آمد.

گلکسی فولد 2، در سه ماه دوم سال 2020 معرفی خواهد شد!

همین مسئله نیز باعث شد سامسونگ به سرعت به فکر طراحی یک گوشی تاشو دیگر باشد. چرا که هواوی به عنوان یکی از اصلی ترین رقبای این شرکت هم اکنون هواوی میت ایکس را در سبد گوشی های تاشو خود دارد و با عرضه آن ممکن است بازار گلکسی فولد را دچار مشکل کند. البته فقط هواوی در حال ساخت گوشی تاشو نیست و بسیاری از شرکت های دیگر نیز هم اکنون دست بکار شده اند تا متناسب با علاقه کاربران امروزی، به طراحی گوشی تاشو بپردازند.

به همین منظور، سامسونگ که مسلما نمی خواهد در این بخش عقب تر از رقبا قرار گیرد، میخواهد گوشی های تاشو بیشتری طراحی کند تا از این طریق بتواند بازار این نوع از محصولات را تحت سلطه خود در بیاورد! طبق پیش بینی های سامسونگ، تا انتها سال 2020، غول کره ای می تواند 5-6 میلیون گوشی تاشو به فروش برساند و برای رسیدن به این هدف باید گوشی های بیشتری فراوری کند. علاوه بر این، DJ Koh، مدیر سابق بخش موبایل سامسونگ که 10 روز پیش این پست را به Tae-moon واگذار نموده، سال قبل به این موضوع اشاره داشت که فروش گوشی های تاشو سامسونگ در سال 2020 به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

در این گزارش همچنین آمده که سامسونگ در سال 2020 تمرکز اصلی خود را روی ساخت گوشی های تاشو و پرچم دار منعطف می نماید؛ پرچم دارهایی که تعداد بیشتری از آن ها به اینترنت نسل 5 مجهز خواهند شد. اینطور که به نظر می رسد، قرار است طراحی گوشی های تاشو این شرکت نیز شکل و شمایل جدیدی به خود بگیرد! با این برنامه ها، سامسونگ امیدوار است بتواند سود از دست رفته را تا حدودی جبران کند تا بتواند به فرایند خوب خود برگردد.

همه آنچه که در خصوص گوشی تاشو گلکسی Z Flip سامسونگ می دانیم

در حال حاضر می دانیم سامسونگ قرار است گوشی تاشو جدید خود را که تحت عنوان گلکسی Z Flip شناخته می گردد، در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) به همراه گوشی های سری گلکسی اس 20 معرفی کند. گوشی تاشو جدید این شرکت بر خلاف گلکسی فولد به صورت عمودی تا می گردد و در طراحی نمایشگر آن از شیشه فوق العاده نازک موسوم به Ultra Thin Glass استفاده شده تا مقاومت آن افزایش یابد و دیگر شاهد چین و چروک های سطحی هنگام باز شدن نمایشگر نباشیم! همچنین گفته می گردد پردازنده این محصول اسنپدراگون +855 خواهد بود و دو دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه یک باتری 3.300 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع 15 واتی نیز دیگر بخش های این محصول را تشکیل می دهند.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 99

به "سامسونگ تا آخر سال جاری گوشی های تاشو بیشتری روانه بازار خواهد نمود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تا آخر سال جاری گوشی های تاشو بیشتری روانه بازار خواهد نمود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید