زلزله خوی، یک مصدوم و ترک خوردگی دیوار چندخانه

به گزارش مجله لیست پیوند، به گفته سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آماده باش امدادگران این سازمان همچنان ادامه خواهد داشت، اما این موضوع نباید منجر به نگرانی و وحشت مردم شده و مردم باید ضمن حفظ خونسردی خود همیشه برای مقابله با حوادثی مانند زلزله و ... آمادگی لازم را داشته باشند.

زلزله خوی، یک مصدوم و ترک خوردگی دیوار چندخانه

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مصدومیت یک تن و ترک خوردگی چندباب منزل مسکونی درپی زلزله پنج ریشتری ظهر امروز در خوی خبرداد.

صادق محمودی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 15:17 امروز زلزله ای به بزرگی پنج ریشتری در عمق 16 کیلومتری زمین، خوی در آذربایجان غربی را لرزاند که درپی آن امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به همراه تجهیزات و امکانات این سازمان در استان آذربایجان غربی به حالت آماده باش درآمدند.

وی با بیان اینکه همزمان تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر نیز به منطقه ها متاثر از زلزله اعزام شدند، گفت: گزارش پایانی تیم های ارزیاب حاکی از آن است که این زلزله خسارات چندانی نداشته و تنها منجر به مصدومیت یک تن شده است. بعلاوه باب منزل مسکونی در روستاهای شور بلاغ و قره تپه نیز دچار ترک خوردگی شده اند.

به گفته سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آماده باش امدادگران این سازمان همچنان ادامه خواهد داشت، اما این موضوع نباید منجر به نگرانی و وحشت مردم شده و مردم باید ضمن حفظ خونسردی خود همیشه برای مقابله با حوادثی مانند زلزله و ... آمادگی لازم را داشته باشند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1602

به "زلزله خوی، یک مصدوم و ترک خوردگی دیوار چندخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله خوی، یک مصدوم و ترک خوردگی دیوار چندخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید