رنگ یخچال MoodUp ال جی با ریتم موسیقی تغییر می نماید

به گزارش مجله لیست پیوند، این روزها انواع و اقسام گجت ها به نورپردازی RGB مجهز شده اند و در این میان ال جی هم تصمیم گرفته از یک یخچال دارای بدنه مبتنی بر پنل های LED رونمایی کند. این یخچال که در جریان نمایشگاه IFA 2022 از آن رونمایی شده، در بخش بالایی و پایینی به ترتیب 22 و 19 رنگ مختلف را نمایش می دهد. بعلاوه یک اسپیکر بلوتوثی هم درون بدنه تعبیه شده است.

رنگ یخچال MoodUp ال جی با ریتم موسیقی تغییر می نماید

کاربران برای کنترل رنگ ها باید از اپلیکیشن ارائه شده بهره ببرند که در این زمینه گزینه های زیادی به منظور شخصی سازی رنگ ها ارائه می گردد. از امکانات مجذوب نماینده این پنل ها، می توانیم به هماهنگی با ریتم موسیقی پخش شده به وسیله اسپیکر بلوتوثی اشاره کنیم. اگر هم مثلا یکی از درها باز مانده باشد، پنل موردنظر به حالت چشمک زن درمی آید تا کاربر موردنظر از این موضوع خبردار گردد.

روی هم رفته این یخچال ال جی، پاسخ این شرکت به یخچال های سری Bespoke سامسونگ است که با رنگ های متنوعی راهی بازار شده اند. اما به لطف استفاده از پنل های LED، افراد به راحتی و صرفا با اپ می توانند شکل و شمایل یخچال خود را متحول نمایند. زمانی هم که پنل ها خاموش هستند، یخچال مانند بیشتر یخچال های موجود در بازار مبتنی بر رنگ خاکستری و سفید خواهد بود.

ال جی هنوز قیمت و تاریخ عرضه این یخچال خاص را اعلام نکرده ولی بدون شک قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1511

به "رنگ یخچال MoodUp ال جی با ریتم موسیقی تغییر می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "رنگ یخچال MoodUp ال جی با ریتم موسیقی تغییر می نماید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ یخچال MoodUp ال جی با ریتم موسیقی تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید