رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا ، خوشمزه ترین انتخاب ها در سفر به ترکیه (تور ترکیه)

به گزارش مجله لیست پیوند، با توجه به درگیری های امروزه برای زندگی و نداشتن زمان کافی برای سفر ؛امروزه برای سفر کردن وقت زیادی برای فکر کردن باقی نمی ماند و طی بدست آوردن کوتاه ترین زمان, باید بار سفر را بست ا؛ین متن نیز به منظور هدایت و بدست آوردن کمی اطلاعات برا سفر های امروزی تهیه می گردد . قطعا اگر قصد مسافرت های خارجی را داشته باشید, کشورهایی نظیر ترکیه, ارمنستان ,امارات متحده عربی و مالزی به علت نزدیکی به کشور ما ایران از فکر شما عبور نموده اند. ترکیه نیز از کشورها مورد علاقه برای سفر ایرانیان محسوب می گردد اول به علت نزدیکی به ایران و دوم به علت مقرون به صرفهی محبوب شده است؛ و شهرهایی مانند استانبول , آنتالیا و کوش آداسی هر سالانه اندازه زیادی گردشکر ایرانی را در خود می گنجاند . این متن نیز برا آشناییی بیشتر با رستوران های آنتالیا و یا رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا در سفر با آنتالیا با تور آنتالیا تهیه شده است تا در سفر زیبای خود به راحتی رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنید.

رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا ، خوشمزه ترین انتخاب ها در سفر به ترکیه (تور ترکیه)

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

رستوران تریتسیزید:

این رستوران در ترکیه و در سفر به آنتالیا همراه با تور آنتالیا با قیمت های مقرون به صرفه و مناسب غذاها ترکیه ای را برای همه مردم آماده می نماید . شما با پرداخت هزینه ای در حدود 3 تا 6 دلار, وعده نهار یا شام خود را در این رستوران کوچک با وعده های محلی و امکاناتی نظیر سرویس بیرون بر ,سرو غذا دزر فضای باز,پارکینگ رایگان و نزدیک,صندلی چرخدار برای معلولان و افراد کم توان , اینترنت پر سرعت رایگان و خرید با مستر کارت صرف کنید این رستوران در خیابان کونیالتی, بلوار آتاتورک در مجموعه رستوران های آنتالیا و رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا واقع شده و از ساعت 11 تا 22:30 آماده پذیرایی است .

2.رستوران اکول گورمه :

این رستوران در سفر به آنتالیا و یا سفر به ترکیه وعده غذایی صبحانه را با قیمت های میانه و مقرون به صرفه حدو 8 دلار ارایه می نماید واگر علاقه به صبحانه کامل ترکی داشته اید این رستوران با مواد غذایی محلی خود, صبحانه ای لذت بخش و مقرون به صرفه را به سبک ترکی برا شما تهیه میکند. این رستوران در فنریز مرکزی واقع شده است؛ اما ساعت سرو معینی نداشته و برای اطلاع از این ساعت باید از قبل تماس بگیرید.

3.رستوران سفیکبی:

این رستوران در ترکیه از رستوران های آنتالیا نیز با قیمت های مقرون به صرفه و میانهی از 2 تا 7 دلار با غذاها ترکی خود در وعده های صبحانه ,ناهار و شام انتظار شما را می کشد.حیاط بزرگ و هوای پاک این رستوران نیز شما را جذب می نماید, که وعده های خوشمزه را در آنجا و فضای باز میل کنید . این رستوران ترکی در کونیالتی ,خیابان احمد کاک مک واقع شده است و از ساعت 9 تا 22 با امکاناتی نظیر سرویس بیرون بر ,بوفه ,سرو غذا در خارج و داخل رستوران ,پارکینگ,تلویزیون ,صندلی چرخدار,قبول مستر کارت ,پرداخت با عابر بانک و اینترنت رایگان آماده پذیرایی است .

4.رستوران استلا بلا پیتزا:

در ترکیه و در سفر به آنتالیا با تور آنتالیا، این رستوران از رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا بر خلاف رستوران های گفته شده غذاهای ایتالیایی در ترکیه سرو می نماید؛ اما مانند آنها از قیمت مناسب و پایین برخوردار است.اگر از صبح روز خسته کننده ای را گذراندید, می توانید با انتخاب این رستوران و خوردن ناهار خود در این رستوران خستگی خود را رفع ,و انرژی خود را باز یابید. اما توجه داشته باشید که تنها وعده نهار را ارایه می نماید و از دادن دیگر خدمات معذور استاین رستوران در کونیالتی و در ترکیه , آیهان کادام مرکزی واقع شده ؛و از ساعت 9 تا 23 باز است ؛سرویس بیرون ,تلویزیون,صندلی چرخدار,اینترنت رایگان نیز از خدمات این رستوران ایتالیایی از رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا است.

5.پیتزا فروشی جی هات:

این رستوران در سفر به آنتالیا با تور آنتالیا نیز غذهای ایتالیایی رابا سر آشپز ترکی ارایه می دهد ,و اگر اولین بار است که می خواهید در آنتالیا پیتزا میل کنید ؛این رستوران مقرون به صرفه قیمت با هزینه ای حدود 2 تا 7 دلار, پیتزا و فست فود های ایتالیایی را به شما تقدیم یمیکند.این رستوران از رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا واقع در خیابان موراد پاشا, از ساعت 10 تا 22 با امکاناتی همانند سرویس بیرون بر ,صرف غذا در فضای باز ,امکان خرید با مستر کارت و وسزا و نیز اینترنت رایگان فست فود و پیتزاهای ایتالیایی در وعده های صبحانه و ناهار و شام ارایه میدهد

6.کافه رستوران فیسیلیتی :

در ترکیه این رستوران کوچک و زیبا از رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا انواع غذاها ترکی ,مدیترانه ای و یونانی با قیمت های پایین, در حدود 4تا 8 دلار ارایه می دهد .این رستوران از رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا واقع در موراد پاشا ,خیابان آتاتورک با ساعتی نا معین, برای کار غذاهای با بالاترین کیفیت عرضه می نماید. اگر شما هم قصد سرووعده ای خاص و عالی را به همراه خانواده داشته اید؛ این کافه رستوران از رستوران های آنتالیا گزینه های خوب برای انتخاب شما همراه با تور آنتالیا می باشد.

7.رستوران فاروق لارا:

شاید در نگاه اول به قیمت های این رستوران از رستوران های آنتالیا در سفر به آنتالیا با خود فکر کنید که از دسته های رستوران های گران می باشد؛ اما باید به این نکته اشاره نمود که کیفیت غذا رستوران قیمتی بالا تر از 14 دلار دارد و در صورت امتحان کردن متوجه خواهید شد که پرداخت این قیمت میانه برای این غذا بسیار هم مناسب است .این رستوران واقع در موراد پاشا ,محله فنر از ساعت 7 تا 24غذاهای ترکی را به همراه امکاناتت دیگری چون سرویس بیرون بر,سرو غذا در فضای باز,صندلی و ویلچر,پارکیگ با هزینه جدا گانه و پارک در خیابان به صورت رایگان در سفر به آنتالیا با تور آنتالیا عرضه می نماید.

8. همبرگر خانگی زیلی اوکوز:

این رستوران از رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا در سفر با تور آنتالیا فست فود هایی با مواد غذایی تازه و طبیعی, در ساعات 11 تا 4 بامداد در ترکیه عرضه می نماید.این رستوران برای همبرگر هایش به صورت روزانه گوشت تهیه نموده و از گوشت یخی استفاده نمی نماید. بعلاوه گوشت ها به صورت کبابی سرو می گردد و نیز نوشابه به صورت نا محدود و تنها با یک بار سفارش دادن در اختیار شما قرار می گیرد .اگر علاقه مند به این گونه رستوران هاهستید خیابن کپز ,محله کولتور مکان مناسبی است تا بتوانید با هزینه مقرون به صرفه تا میانه 3 تا 8 دلار, هبر کر طبیعی خود را میل کنید .

9.رستوران گالناس فارم :

در ترکیه این رستوران در سفر به آنتالیا همراه با تور آنتالیا جالب نیز کوشش می گردد تا از مواد تازه برای خوراکی ها ,از چای گرفته تا انواع دیگر غذاها استفاده گردد. این رستوران ترکی خوراک های عثمانی,بیزانس و حتی روم باستان را, با قیمت کمی حدود 3تا 8 دلار, در وعده های نهار و شام عرضه می نماید .منوی مجذوب کننده این رستوران به گونه ای تهیه شده است که ,حتی نوشیدنی هایش هم خواص دارویی داشته باشد؛ و اگر شما هم علاقه مند به دم نوش های خوش طعم و با خاصیت هستید این رستوران با قیمتی مناسب در آنتالیا می تواند انتخاب خوبی باشد .توجه داشته باشید که ساعت کاری این رستوران از رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا از 9 تا 21 در ترکیه می باشد .

10.رستوران کن کن :

این رستوران در سفر به آنتالیا با قیمت بسیار پایین حدود 3 دلار, غذاهای ترکی را در وعده های ناهار و شام و حتی شام های دیر وقت ارایه میکند .شاید با ورود به این مکان با میز و صندلی های شیکی روبرو نشوید, اما قطعا از چشیدن طعم غذا های این رستوران پشیمان نخواهید شد .این رستوران دنج و کوچک به صورت دو طبقه, و امکاناتی مانند سرویس بیرون بر آماده پذیرایی است .اگر علاقه مند به محیط محبت آمیز این رستوران و کیفیت بالای غذاهایش هستید؛ پس به خیابان آتاتورک رفته و از این رستوران لذت بخش در سفر خود با تور آنتالیا تماشا کنید؛ اما توجه داشته باشید این رستوران در ترکیه دارای ساعات معین و ثابتی برای کار نمی باشد و برای رفتن به این مکان بهتراست از قبل تماس بگیرید .

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1578

به "رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا ، خوشمزه ترین انتخاب ها در سفر به ترکیه (تور ترکیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های مقرون به صرفه آنتالیا ، خوشمزه ترین انتخاب ها در سفر به ترکیه (تور ترکیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید