دومین هت تریک لیگ بیستم به لطف پنالتی، شهباززاده در یک قدمی منشا

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، اولین بازی از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر که از ساعت 16 در تبریز میان ماشین سازی و سپاهان شروع شد با اتفاقات عجیبی همراه بود که در نهایت این بازی پر گل و پر برخورد با تساوی 3-3 به انتها رسید تا هر یک از دو تیم یک امتیاز از این بازی بگیرند.

دومین هت تریک لیگ بیستم به لطف پنالتی، شهباززاده در یک قدمی منشا

در این بازی داور 5 بار به نشانه پنالتی در سوت خود دمید که 3 پنالتی سهم تیم میزبان و دو پنالتی سهم میهمان بود. هر سه پنالتی تیم ماشین سازی توسط پیمان بابایی به گل تبدیل شد که این دومین هت تریک فصل بود که به لطفاً ضربات پنالتی به دست آمد. اولین بار گادوین منشا مهاجم نیجریه ای تیم گل گهر در هفته هفتم مقابل شهرخودرو سه بار توپ را از خط دروازه عبور داد تا نخستین هت تریک فصل به نام این بازیکن ثبت گردد.

همچنین در این بازی دو بار هم به سود سپاهان اعلام پنالتی شد که هر دو پنالتی توسط سجاد شهباززاده مهاجم باتجربه این تیم به گل تبدیل شد تا این مهاجم اردبیلی گل های هفتم و هشتم خود را هم در این فصل به ثمر برساند.

در سرانجام این بازی پیمان بابایی که پیش از این هم یک بار پیروز به گلزنی شده بود، با هت تریک در این بازی 4 گل شده تا تیم انتهای جدولی ماشین سازی هم سهمی در جدول گلزنان برتر داشته باشد و سجاد شهباززاده با این 2 گل به یک قدمی گادوین منشا در صدر جدول گلزنان رسید.

منشا در حال حاضر با 9 گل بهترین گلزن برتر فوتبال ایران است و سجاد شهباززاده با 8 و طالب ریکانی با 5 گل در تعقیب او هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 793

به "دومین هت تریک لیگ بیستم به لطف پنالتی، شهباززاده در یک قدمی منشا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین هت تریک لیگ بیستم به لطف پنالتی، شهباززاده در یک قدمی منشا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید