دستگیری دزد منزل

به گزارش مجله لیست پیوند، رئیس پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری یکی از اعضای باند سرقت منزل اطلاع داد و گفت: این دزد به اتفاق همدست متواریش به شیوه تخریب درب ورودی اقدام به سرقت اموال به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال کردند.

دستگیری دزد منزل

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا لطفی در تشریح خبر گفت:در اواخر بهمن ماه سال گذشته یک فقره پرونده با موضوع سرقت منزل در خیابان آفتاب از کلانتری 139 مرزداران به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران عظیم دریافت شد.

وی اضافه نمود: شاکی با حضور در اداره هفدهم گفت: من به اتفاق خانواده ام برای خرید از منزلمان که در طبقه اول یک ساختمان چهارطبقه هست خارج و حدود ساعت 9 شب به منزل بازگشتیم و با صحنه تخریب درب ورودی و بهم ریختگی داخل منزل روبرو و متوجه شدیم که طلاجات، وجه نقد، دو ریموت کنترل خودرو گرانقیمت جمعاً به ارزش پانصد میلیون تومان توسط دزد یا دزدان به سرقت رفته است که بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتیم.

این مقام ارشد انتظامی پلیس پایتخت در ادامه گفت: کارآگاهان با شنیدن اظهارات مالباخته راهی محل وقوع جرم شدند و در آنالیز اولیه تعیین شد دزد یا دزدان با تخریب درب ورودی وارد آپارتمان شده و در ادامه تحقیقات با بازبینی تصاویر دوربین مداربسته موجود در محل سرقت چهره دو دزد جوان با اندام ورزیده به دست آمد که پس از سرقت با یک دستگاه خودروی 206 متواری شدند.

لطفی بیان نمود: کارآگاهان به دنبال شناسایی و دستگیری دزدان با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم پیروز شدند یکی از دزدان را به نام بابک 30 ساله که دارای سه فقره سابقه مالخری و سرقت منزل در سال های اخیر بوده را شناسایی کنند.

وی اضافه نمود: با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران دستور دستگیری دزد و همدستش صادر شد که طی اقدامات پلیسی مخفیگاه وی در محدوده نظام آباد شناسایی که در مورخه بیست و چهارم فروردین ماه در یک عملیات پلیسی بابک دستگیر و در بازرسی اجرا شده از محل اموال شامل : ادوات و ابزارآلات جرم، 2 دستگاه تلفن همراه ، دستگاه عیار سنج طلا، 9 میلیون تومان وجه نقد که به صورت ماهرانه در سقف کاذب سرویس بهداشتی جاساز شده بود را کشف و به اداره هفدهم منتقل شد.

سردار لطفی اضافه نمود : دزد در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه سرقتی شد ولی پس از یک هفته مقاومت نهایتاً با دلایل و مدارک پلیسی لب به اعتراف گشود و ضمن قبولی سرقت به اتفاق همدستش بنام فرزاد 33 ساله به 6 فقره سرقت منزل در محدوده های شمالی شهر به شیوه تخریب درب به ارزش دو میلیارد تومان معترف شد.

وی اضافه نمود: دزد در ادامه اعترفاتش گفت: من به اتفاق همدستم با پرسه زنی در ساعت آغازین شب در محدوده های شمالی شهر و با انتخاب سوژه های که خالی از سکنه بود در یک فرصت مناسب وارد و با تخریب درب ورودی اپارتمان اقدام به سرقت اموال با ارزش می کردیم و بلافاصله می گریختیم و اموال مسروقه را به مالخری در یکی از شهرهای مرکزی کشور می فروخیتم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی می کردیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران عظیم اضافه نمود: کارآگاهان دستگیری همدست وی را در دستورکار خود قرار دادند که پس از تحقیقات پلیسی تعیین شد فرزاد به یکی از شهرهای غربی کشور فرار نموده است که با هماهنگی قضایی وی تحت تعقیب پلیس نهاده شد.

سردار علیرضا لطفی در سرانجام گفت: با توجه به اقدامات بی وقفه همکارانم در معاونت مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی، یکی از اعضای این باند سرقت دستگیر و به جرم خود معترف شد و اقدامات پلیسی در راستای دستگیری همدست متواری وی و خریدار اموال مسروقه و کشف سایر جرایم احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 320

به "دستگیری دزد منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری دزد منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید