دستمزد باورنکردنی ساپینتو در تیم جدیدش ، رقم قرارداد مربی پرتغالی تعیین شد

به گزارش مجله لیست پیوند، سرمربی پرتغالی فصل اخیر استقلال در نخستین مصاحبه اش پس از پیوستن به آپوئل عنوان نموده کاملا در جریان مسائل مالی این باشگاه قرار گرفته است.

دستمزد باورنکردنی ساپینتو در تیم جدیدش ، رقم قرارداد مربی پرتغالی تعیین شد

به گزارش خبرنگاران ریکاردو ساپینتو در حالی تصمیم به ترک استقلال و عدم تمدید قراردادش با آبی ها گرفت که عنوان شده هشت ماه است مطالبات خود را دریافت ننموده و به همین علت امکان شکایت این مربی از تیم ایرانی وجود دارد، اما او در حالی تصمیم گرفته راهی آپوئل نیکوزیا قبرس گردد که احتمالا شرایط مالی و باشگاهی برای او تفاوت چندانی نسبت به فصل قبل نخواهد داشت.

ریکاردو ساپینتو بارها در مصاحبه های فصل اخیرش نسبت به مسائل مالی در استقلال و عدم حمایت از بازیکنانش گلایه داشت و این مسئله را یکی از دلایل اصلی در عدم قهرمانی تیمش می دانست ولی او دوباره انتخابی انجام داده که شرایط بهتری نسبت به آبی ها ندارد و حتی در سالیان اخیر با مشکل روبرو شده است.

سرمربی پرتغالی فصل اخیر استقلال در نخستین مصاحبه اش پس از پیوستن به آپوئل عنوان نموده کاملا در جریان مسائل مالی این باشگاه قرار گرفته است ولی با این وجود چنین انتخابی انجام داده و با شناخت کامل و بررسی دقیق از شرایط موجود در تیم قبرسی، قراردادش را امضاء نموده است.

ریکاردو ساپینتو که منتظر تمدید قرارداد با استقلال نماند و به خاطر مسائل مالی و شرایط سخت در این تیم تصمیم به ترک ایران گرفت، روز پنج شنبه با تیمی قرارداد بسته که اوضاع آن در این زمینه بحرانی است و بعید نیست سرمربی پرتغالی فصل تازه را هم مجانی کار کند و درصد بالایی از قراردادش را در موعد مقرر نگیرد!

ساپینتو اعلام نموده می توانست انتخابی انجام بدهد که سه برابر بیشتر از آپوئل پول بگیرد و این صحبت او نشان می دهد که قراردادش در باشگاه قبرسی حدودا 200 هزار دلار است؛ بسیار کمتر از آن چیزی که در سالیان اخیر دریافت نموده و احتمالا برای بازگشت به دوران بهتر و افتخار راهی این تیم شده است.

از سوی دیگر، ریکاردو ساپینتو اعلام نموده برای قهرمانی و بازگرداندن آپوئل به دوران اوج این تیم را انتخاب نموده است؛ چراکه آپوئل پس از هفت قهرمانی پیاپی در لیگ قبرس، در چهار فصل اخیر نتوانسته جام بگیرد و در پی کسب پیروزیت همراه این باشگاه است.

ساپینتو اعلام نموده در پی قهرمانی در لیگ قبرس است و اطمینان دارد می تواند چنین افتخاری را کسب کند که شاید این صحبت او نشان بدهد باور نداشته در ایران و همراه با استقلال به جام برسد و اراده را بر قهرمان نشدن باشگاه سابقش دیده است.

ساپینتو در فصل گذشته با استقلال تا فینال جام حذفی پیش رفت و تا هفته های پایانی هم جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر بود، اما در نهایت نتوانست در هر دو جام پیروز گردد ولی امید زیادی دارد بتواند همراه با آپوئل نیکوزیا این ناکامی را جبران کند و به قهرمانی دست پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1636

به "دستمزد باورنکردنی ساپینتو در تیم جدیدش ، رقم قرارداد مربی پرتغالی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد باورنکردنی ساپینتو در تیم جدیدش ، رقم قرارداد مربی پرتغالی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید