الکساندر نوری: استقلال نه اما از پرسپولیس و تراکتور تماس داشتم

به گزارش مجله لیست پیوند، به گزارش خبرنگاران، الکساندر نوری که سابقه کار در تیم های هرتابرلین و وردربرمن آلمان را هم در کارنامه اش دارد، درباره اینکه آیا دو رگه است گفت: بله من دو رگه هستم. پدرم ایرانی و مادرم آلمانی است. تا الان سه بار به ایران سفر کرده ام.

الکساندر نوری: استقلال نه اما از پرسپولیس و تراکتور تماس داشتم

این مربی ایرانی که با رادیو تهران مصاحبه می کرد، در خصوص دلایل جدایی اش از تیم هرتابرلین و پایان همکاری با یورگن کلینزمن شرح داد: من با کلینزمن خیلی دوست هستم. ما در روزهای کرونا با هم مصاحبه داشتیم. من کار ورزشی را انجام می دادم و او هم کارهای مدیریتی تیم را انجام می داد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مربیان ایرانی هم می توانند مثل او در تیم های مطرح دنیا کار کنند؟ گفت: حتماً می توانند؛ چرا که نه. مربیان خیلی عالی با مهارت های برجسته داریم. من خودم کار مربیگری را از یک آکادمی شروع کردم. بعد از 10 سال، خوشحالم در چهار لیگ حرفه ای در آلمان مربیگری کرده ام. سرمربیگری هرتابرلین تجربه فوق العاده و بی نظیر برای من بود.

نوری درباره اینکه آیا از باشگاه استقلال با او تماس و مذاکره ای برای سرمربیگری داشته اند؟ اظهار کرد: خیر از استقلال اصلاً تماس نداشتند.

وی در خصوص مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: همیشه آرزویم بود که در وطن پدرم کار کنم اما در شرایطی که موقعیت اجازه بدهد. اصلاً تماسی از تیم ملی نداشته ام.

این مربی ایرانی در خصوص پیشنهاد سایر تیم های ایرانی به وی تاکید کرد: من یکبار با تراکتور و پرسپولیس تماس داشتم و صحبت کردم ولی پیشنهادشان چندان جدی نبود.

نوری در خصوص ارتباطش با بازیکنان پیشین تیم ملی فوتبال در آلمان شرح داد: با وحید (هاشمیان) و مهدی (مهدوی کیا) دوست هستم. گاهی که در هامبورگ همدیگر را می بینیم و چند ساعتی با هم گپ می زنیم. امیر شاپورزاده هم همینطور.

وی در پاسخ به این سئوال که آلمان چطور با وجود کرونا پیروز شد لیگ فوتبالش را به خوبی ادامه بدهد؟ یادآور شد: فدراسیون فوتبال آلمان اقدامات خوبی انجام داد و کاری کرد که تمام اروپا به آلمان نگاه کردند که چطور بازی ها را بدون تماشاگر برگزار می کند.

این مربی ایرانی در خصوص قهرمانی های بایرن مونیخ در آلمان و اینکه گفته می شود این مسئله کسل کننده شده است، گفت: در تمام اروپا تیم هایی که پول زیادی دارند مثل رئال و پاری سن ژرمن بازیکنان خوبی می آورند و نمی توان کاری کرد.

نوری همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه های ویژه فوتبال اروپا که بتوان از آنها الگوبرداری کرد، اضافه کرد: مربیان خیلی در آکادمی باسواد هستند و کار کرده اند. مثلاً آنها 10 ماه در آکادمی هستند و یاد می دهند که چه کارهایی انجام بدهند.

وی درباره میزان شناختش از سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ را خوب نمی شناسم. هر روز دعا می کنیم تیم ملی جلو بیاید و بازی های آخرش را برنده شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 528

به "الکساندر نوری: استقلال نه اما از پرسپولیس و تراکتور تماس داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکساندر نوری: استقلال نه اما از پرسپولیس و تراکتور تماس داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید