در فصل بهار منتظر کدام محصولات اپل باشیم؟

به گزارش مجله لیست پیوند، شرکت اپل، سازنده آیفون اظهار داشت که اپل رویداد سالانه معرفی محصول بهاره خود را در 8 مارس برابر با 17 اسفند ماه برگزار خواهد نمود.

در فصل بهار منتظر کدام محصولات اپل باشیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از انتظار می رود این شرکت نسخه مقرون به صرفه قیمت آیفون محبوب خود را با 5G، نسخه نو آی پد ایر و مک مینی رده بالا عرضه می نماید.

گرگ جوسویاک، معاون ارشد بازاریابی اپل، در توییتی این خبر را اظهار داشت، اما جزئیات بیشتری در خصوص این رویداد به اشتراک نمی گذارد.

این گوشی نو اولین آپدیت مدل iPhone SE در دو سال اخیر خواهد بود و شایعه شده است که با دوربین بهبود یافته و پردازنده سریعتر عرضه می گردد. آیفون های با قابلیت های 5G بخش بزرگی از تمرکز اپل برای محصول پرچم دارش است، با آخرین مدل آیفون 13 آنتن های سفارشی 5G و اجزای رادیویی برای سرعت های بیشتر، زیرا مشتریان در پی دستگاه های قدرتمند با اتصال بهتر هستند.

با ارزش ترین شرکت دنیا، اپل، به لطف محبوبیت آیفون هایش، توانست بر مسائل زنجیره تامین غلبه کند که سایر صنایع و شرکت ها را که منجر به کمبود محصولات در فصل تعطیلات شده بود، فلج کرد و رکورد فروش را ثبت کرد.

سال گذشته، اپل AirTags را راه اندازی کرد، یک دستگاه ردیابی کوچک، که انتقاد هایی را برای ردیابی ناخواسته که می تواند حریم خصوصی کاربران را به خطر بیندازد، برانگیخت.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1558

به "در فصل بهار منتظر کدام محصولات اپل باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فصل بهار منتظر کدام محصولات اپل باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید