درودگر: هیچ تهدیدی مبنی بر تعلیق فوتبال وجود ندارد

به گزارش مجله لیست پیوند، عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتبال گفت: یکی دو بحث کوچک درباره اساسنامه مد نظر فیفاست که نظرخواهی کردند و نظر دادند و ماهم باید نظرات را بدهیم.

درودگر: هیچ تهدیدی مبنی بر تعلیق فوتبال وجود ندارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صادق درودگر در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه اساسنامه را سه بار به فیفا فرستادند و برگشت خورده است گفت: وقتی که یک اساسنامه ای می خواهد دچار تحول گردد، زمان می برد، ماجرای یک سال و دو سال نیست، مکاتبات متقابل انجام می گردد نقطه نظرات متقابل داده می گردد و به یک نقطه مشترک دوجانبه می رسند و به خاتمه خواهد رسید.

وی ادامه داد: الان هم یکی، دو بحث کوچک است که نظرخواهی کردند و نظر دادند و ماهم باید نظرات را بدهیم، اگر ضروری است اصلاح کنیم حتما از دولت و مجلس می خواهیم یاری نمایند که این مسئله حل گردد. هیچ تهدیدی انجام نشده است که فوتبال ما تعلیق خواهد شد و مسائل در حال حل شدن است.

درودگر در خصوص بحث درآمدزایی لیگ در این نه هفته توضیح داد: همان قدر که قرارداد بستیم انجام خواهد شد پیشنهاد های جدیدی داشتیم که رقمش چشمگیر نبود، البته یک پیشنهاد است که در حال مذاکره هستیم، اما سعی داریم سال آینده تحول جدیدی در تبلیغات محیطی خواهیم داشت.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ درباره بسته شدن پرونده ها اضافه کرد: یک پرونده که کاملاً بسته شد، پرونده بعدی کارشناسش به سازمان لیگ آمد و اسناد ما را تایید کرد و به زودی به نفع ما رأی صادر خواهد شد. سومین پرونده هم داور معین شده، نمایندگان فدراسیون هم معرفی شدند و ظرف چهار، پنج ماه آینده معین خواهد شد.

درودگر درخصوص پیشنهاد زنوزی برای تبلیغات اضافه کرد: زنوزی مالک باشگاه تراکتور است و زحمات زیادی کشیده اند که این تیم را داشته باشند، همه باید خرد جمعی داشته باشیم، پیشنهاد را اگر رسماً به سازمان لیگ داده باشند قطعاً آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 479

به "درودگر: هیچ تهدیدی مبنی بر تعلیق فوتبال وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درودگر: هیچ تهدیدی مبنی بر تعلیق فوتبال وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید