خرید خودروی صفر صفر شد، زمزمه بازگشت رونق تا یک هفته دیگر

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران: فعالان بازار خودرو با نزدیک شدن به دور جدید مسافرت های تابستانی و سرانجام ماه رمضان احتمال پویایی تب خرید و فروش خودرو را دور از ذهن نمی دانند.

خرید خودروی صفر صفر شد، زمزمه بازگشت رونق تا یک هفته دیگر

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرنگاران، همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بازار خودرو همچنان در رکود قرار داشته و مردم تمایل چندانی به خریدو فروش ندارند. در این جهت فعالان بازار خودرو این رکود را همچنان در این بازار مستمر دانسته و معتقدند فقط جابجایی خودرو از سوی مشتریان انجام می شود و کمتر کسی علاقمند به خرید خودروی صفر در بازار است . البته با نزدیک شدن به دور جدید مسافرت های تابستانی افزایش قیمت ها دور ذهن به نظر نمی رسد.

به اعتقاد فروشندگان اتومبیل در حال حاضر قیمت انواع محصولات داخلی در هفته ای که گذشت همانند هفته های اخیر با تغییر چندانی روبه رو نشده است اما با توجه به اینکه همچنان خودروسازان از افزایش حجم تولیدات خودداری می کنند به نظر می رسد با آغاز سفرهای تابستانی تمایل مردم به خرید خودرو افزایش و تا حدودی قیمت ها افزایش پیدا کند.

البته تمام این موارد احتمالاتی است که فعالان این بازار هم راستای آشفتگی بازار خودرو عنوان می کنند و امیدوارند تب خرید و فروش اتومبیل به بازار بازگشته و بتوانند معاملات خود را همانند گذشته انجام دهند. روی هم رفته در هفته ای که گذشت، قیمت انواع خودروهای وارداتی نیز متأثر از بازار خودروهای داخلی با کاهش قیمت روبرو شده و فروش قسطی و تسهیلات ویژه هم نتوانست توجه خریداران را به خود جلب کند و حتی برخی از کنندگی ها زیر قیمت برخی از محصولات خود را به فروش می رسانند.

در روزهای پایانی هفته گذشته، محصولات سایپا همانند پراید 131 حدود 16 میلیون و 800 هزار تومان، پراید 132 با قیمت 16 میلیون تومان و تیبا 19 میلیون و 900 تومان در بازار به فروش رسید. محصولات ایران خودرو نیز در بخش تندر 90 مدل E2 و E1 به ترتیب 35 میلیون و 500 هزار تومان و32 میلیون تومان قیمت گذاری و در بازار مورد معامله قرار گرفت. همچنین در انواع پژو هم پژو پارس 34 میلیون تومان، پژو 405 با قیمت 26 میلیون و 600تومان، پژو 206 صندوقدار تیپ 2 36 میلیون و 100 هزار تومان ،پژو 206 تیپ پنج 36 میلیون و 600 هزار تومان و پژو صندوق دار مدل V8 با قیمت 38 میلیون 300 هزار تومان در بازار خودرو خرید و فروش شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 167

به "خرید خودروی صفر صفر شد، زمزمه بازگشت رونق تا یک هفته دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خودروی صفر صفر شد، زمزمه بازگشت رونق تا یک هفته دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید