خبرنگاران پَرپَر شدن لاله های نارنجی در استانبول

به گزارش مجله لیست پیوند، تهران- خبرنگاران- تیم ملی فوتبال هلند آغاز ناامید کننده ای در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر داشت و در ملاقات خارج از خانه مقابل ترکیه با شکست سنگین چهار بر دو روبرو شد.

خبرنگاران پَرپَر شدن لاله های نارنجی در استانبول

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران؛ مرحله مقدماتی جام دنیای 2022 در قاره اروپا از امشب (چهارشنبه) با برگزاری ملاقات تیم های ترکیه و هلند در گروه G شروع شد که طی آن تیم ملی ترکیه به رجحان درخشان چهار بر دو دست یافت تا شروعی عالی داشته باشد.

هلند که طی یکسال اخیر و پس از جدایی رونالد کومان و انتخاب فرانک دی بوئر به عنوان سرمربی جدیدش با افت نسبی روبرو شده است در این ملاقات نیز شروع خوبی نداشت.

در دقیقه 15 بوراک ایلماز گل نخست ترکیه را به ارمغان و در دقیقه 34 همین مهاجم از روی نقطه پنالتی، گل دوم خود و تیمش را ثبت کرد تا کار لاله های نارنجی سخت گردد.

در دقیقه 43 ضربه سر ماتیاس دی لیخت مدافع پیش تاخته هلند در حالی که در تصاویر معین بود از خط دروازه گذشته است توسط مدافع ترکیه دفع شد اما در عین ناباوری داور و یاری داور دوم اعتقادی به گل نداشتند.

در مسابقات مقدماتی جام دنیای از سیستم یاری داور ویدئویی و گل لاین استفاده نمی گردد.

عملکرد عالی شاگردان سنول گونش در نیمه دوم هم ادامه داشت و در دقیقه 46 هاکان چالهان اوغلو هافبک باشگاه میلان زننده گل سوم ترکیه لقب گرفت و سند رجحان تیمش را امضاء کرد.

هلندی ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند در ادامه کوشش زیادی انجام داده و در دقایق 75 و 77 به دو گل متوالی توسط کلاسن و لوک دی یونگ دست یافتند.

این خاتمه کار در این ملاقات تماشایی نبود و در دقیقه 81 بوراک هتریک کرد تا ستاره این ملاقات لقب گرفته و حساب کار را چهار بر دو کند.

در دقیقه 94 هلند صاحب پنالتی شد که ضربه ممفیس دپای را چاکر دروازه بان ترکیه به زیبایی مهار کرد.

در این گروه تیم های نروژ، لتونی، مونته نگرو و جبل الطارق هم حضور دارند.

از 15 دقیقه بامداد، 11 ملاقات دیگر برگزار خواهد شد که در مهمترین آن، فرانسه قهرمانی سال 2018 دنیا میزبان اوکراین خواهد بود و پرتغال با جمهوری آذربایجان ملاقات می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 932

به "خبرنگاران پَرپَر شدن لاله های نارنجی در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پَرپَر شدن لاله های نارنجی در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید