خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: کتابخانه ها باید به پاتوق فرهنگی تبدیل شوند

به گزارش مجله لیست پیوند، مشهد- خبرنگاران- استاندار خراسان رضوی گفت: عنایت و اهتمام کتابداران و مسوولان فرهنگی در ایجاد بسترهای مطالعه و از همه مهم تر تبدیل نمودن کتابخانه های عمومی به عنوان پاتوق های فرهنگی و اجتماعی، هدف مقدس و ارزشمند است.

خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: کتابخانه ها باید به پاتوق فرهنگی تبدیل شوند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش استانداری خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان عصر آدینه در پیامی به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اضافه کرد: امیدواریم همانند گذشته بیش از پیش محقق و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هر روز شاهد رشد روز افزون آگاهی و دانایی باشیم.

وی ادامه داد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مغتنمی است که از فعالیت های کتابخانه های عمومی، کتابداران و فعالین فرهنگی این حوزه که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی کوشش می کنند، قدردانی گردد.

استاندار خراسان رضوی گفت: پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای دانش و آگاهی ایران اسلامی در سایه زحمات و خدمات این عزیزان به بار می نشیند.

وی اضافه کرد: به فضل الهی، همانند گذشته و با کوشش کتابداران فرهیخته و مسوولین فرهنگی این حوزه، قدم های محکمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداشته خواهد شد. اینجانب ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از تمامی کوششگران این عرصه کمال تشکر و قدردانی را دارم، توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

24 آبان به عنوان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 692

به "خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: کتابخانه ها باید به پاتوق فرهنگی تبدیل شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: کتابخانه ها باید به پاتوق فرهنگی تبدیل شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید