جاذبه های گردشگری کلکته هند

به گزارش مجله لیست پیوند، کلکته پایتخت ایالت بنگال غربی در هند است که تا چند سال قبل پرجمعیت ترین شهر هند بود . این شهر در جند سال گذشته ، یکی از شهرهای هند است که تغییرات گر دامنه ای را تجربه نموده است که آن را در نقشه جهانی به عنوان یک مقصد توریستی های داده است . کلکته برای مراسم عبادت و نیایش و کارهای الهام بخش از سوی مادرترسا، به کارند توجه فرهنگ و آیین و رسوم هند تبدیل شده است . این شهر علاوه بر یک شهر صمیمی ، دارای یک روحیه فریبنده است . با توجه به مقالات مجله گردشگری خبرنگاران؛ کلکته به عنوان تنها شهر هند که دارای واگن برقی است ، یک شهر استثنایی برای بازدید است .

جاذبه های گردشگری کلکته هند

این شهر از یک تاریخ غنی برخوردار است و بعد از رشد مالی و تجربه یک رونق مالی در طول زمان استعمار انگلیس، زیر ساخت آن به شدت از سوی فعالیت های سیاسی و دیگر مسائلی چون کمبود توان و قوا، خسارت دیده است . خوشبختانه به این شهر در جهت رونق مالی واقع شده است و به یکی از عظیمترین و مهم ترین شهرهای تبدیل شده است.

کلکته با جمعیتی بالغ بر 15 میلیون نفر، از لحاظ پر جمعیت ترین شهر هند بعد از دهلی نو و بمبئی در مقام سوم واقع شده است.

این شهر از طریق شرایط اقلیمی و آب و هوای استوایی و تابستان های بسیار داغ و مرطوب متمایز می گردد . فصل زمستان در کلکته سرد و خشک است و مسافرت به این شهر در اوایل آوریل به علت طاقت فرسا بودن آن ، توجیه نمی گردد جاذبه های گردشگری کلکته، ترکیبی از جاذبه های تاریخی ، معنوی و فرهنگی است . شما می توانید بازدید از این شهر را با دیدن بنای یادبود ویکتوریا آغاز کنید .

قبل ازاینکه به بازار معروف گل و گیاه آن بروید . دیگر مکان های جلت توجه با ارزش بازدید ، باغ های گیاهان ، معبد کالی، موزه هنری و مقبره بلبور ماث است . تفریحات شبانه در کلکته محشر و عالی است . به گونه ای که مردم درباردا تا صبح به پایکوبی و پایکوبی می پردازند .

مقبره ها در ترزا نیز ارزش بازدید دارد . و در این امتداد از باغات عدن ، دیدن می کنید که در آن یک دریاچه کوچک و یک ورزشگاه برگزاری مسابقات کریکت وجود دارد.

این شهر در عین حال مرکز معنون یا بناهای مذهبی متعدد مثل معبد به شدت زیبا وصف شده بیرلا است .

دیگر جاذبه های گردشگری معنوی آن ، کاایقات مسجد با خدا ، کلیسای سنت پل ، کلیسای ارمنی و تعدادی از کنشت های یهودی است. باغ عدن مکانی عظیم برای پیاده روی در کنار رودخانه است و پرینسپ تاب princepghap یک مکان عظیم برای گشت زدن در خط یادبود است . قایق سواری نیز علاوه بر تاک تاک و درشکه ریکشتا (سه چرخه مسافر کشی) در یان شهر معمول است . این شهر دارای سینماهای مورد ، متعددی ؟ بی نظیری در مرکز شهر و بازار است . ناقدان به دستورات یک نماد هنری و فرهنگی در کلکته است و جشنواره فیلم کلکته هر ساله در نوامبر در این شهر برگزار می گردد بیشتر مردم کلکلته عاشق فوتبال هستند و بعضی از بهترین تیم های معروف در کلکته یافت می شوند لیکن بهتر است . یک لیگ عظیم کریکت نه تنها در کلکته بلکه در سطح هند است .

مرکز خرید در کلکته به عنوان یکی از مراکز تجاری مردم در هند ، همواره یک تجربه عظیم به دنبال دارد اقلام به کالاهای برجسته آن شامل صنایع دستی و کالهای پرسی در مراکز خرید عظیم و عمده این شهر ، مثل بازار جنوب با شهر مرکز شهر، بازار مترو پلازا و دیگر موارد است . این شهر در عین حال خاستگاه بعضی از بعهترین رستوران های هند است .

منبع: جاده های سبز
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 573

به "جاذبه های گردشگری کلکته هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری کلکته هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید