توسعه تاسیسات گردشگری در نمین ادامه دارد

به گزارش مجله لیست پیوند، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، توسعه تاسیسات گردشگری در نمین ادامه دارد.

توسعه تاسیسات گردشگری در نمین ادامه دارد

نادر فلاحی در جلسه با فرماندار شهرستان نمین گفت: ایجاد هتل پنج ستاره در منطقه نمونه توریستی فندقلو شهرستان نمین در ادامه توسعه تاسیسات توریستی این شهرستان از اقدامات مهم ما در راستای ایجاد قطب های متعدد توریستی در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: در چهار سال گذشته 37 مجوز ایجاد و موافقت اصولی در شهرستان نمین در حوزه توریستی صادر شده است درحالیکه پیش از آن تاسیسات توریستی در این شهرستان رواج نداشت.

او تاکید نمود: در ادامه توسعه توریستی شهرستان نمین مقدمات مجوز ایجاد و موافقت اصولی این هتل پنج ستاره در منطقه نمونه توریستی فندقلوی شهرستان نمین فراهم می گردد تا سال جاری این هتل کلنگ زنی گردد.

فلاحی با اشاره به لزوم طراحی ویژه این هتل در منطقه فندقلو گفت: پروژه توریستی باید شاخصه ای داشته باشد که توریست را از مبدا جذب کند و به همین منظور ضروری است که سرمایه گذار این هتل پنج ستاره از مشاوران حرفه ای در طراحی و اجرای پروژه استفاده کند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1463

به "توسعه تاسیسات گردشگری در نمین ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه تاسیسات گردشگری در نمین ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید