تماس صوتی و تصویری واتس اپ با نسخه دسکتاپ

به گزارش مجله لیست پیوند، اقدام واتس اپ در تسهیل برقراری ارتباط از طریق صفحه نمایش های بزرگ می تواند گامی در جهت رقابت با نرم افزار های ارتباط تصویری رایج قلمداد شود، با این حال مسئولان این شرکت هنوز نگفته اند که آیا تصمیمی در این خصوص گرفته اند یا نه.

تماس صوتی و تصویری واتس اپ با نسخه دسکتاپ

پیام رسان واتس اپ اعلام کرده است که سال آینده ویژگی تماس صوتی و تصویری را به نسخه دسکتاپ خود اضافه خواهد کرد. یک سخنگوی این شرکت، که زیرمجموعه فیسبوک محسوب می شود، با اعلام این مطلب گفت که این ویژگی در حال حاضر برای شمار محدودی از کاربران در فصل تعطیلات کریسمس فعال شده است.

اقدام واتس اپ در تسهیل برقراری ارتباط از طریق صفحه نمایش های بزرگ می تواند گامی در جهت رقابت با نرم افزار های ارتباط تصویری رایج قلمداد شود، با این حال مسئولان این شرکت هنوز نگفته اند که آیا تصمیمی در این خصوص گرفته اند یا نه.

واتس اپ در حال حاضر بیش از دو میلیارد کاربر دارد و بر خلاف نرم افزار های ارتباط تصویری همچون زوم یا گوگل میت عمدتا برای مکالمات شخصی استفاده می شود.

موج دوم شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت های تازه در کشور های مختلف جهان سبب شده است تا افراد در خانه بمانند و از اینترنت و نرم افزار های پیام رسان برای ارتباط با خانواده، دوستان، آشنایان بهره بگیرند. امری که سبب رونق نرم افزار های ارتباطات تصویری شده است.

در همین رابطه شرکت زوم نیز روز جمعه گفت به مناسبت نزدیک شدن به فصل تعطیلات، محدودیت 40 دقیقه ای نسخه رایگان نرم افزار خود را برمی دارد.

در اقدامی مشابه نیز سرویس جلسه گوگل Google Meet اعلام کرده است که تا مارس سال آینده کاربران نسخه رایگان این سرویس مجبور نخواهند بود مکالمات خود را به 60 دقیقه محدود کنند.

منبع: یورونیوز

منبع: فرادید
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 769

به "تماس صوتی و تصویری واتس اپ با نسخه دسکتاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس صوتی و تصویری واتس اپ با نسخه دسکتاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید