تسهیلات مسکن مهر در استان بوشهر به 35 میلیون تومان رسید

به گزارش مجله لیست پیوند، خبرنگاران: استاندار بوشهر گفت: برای تکمیل مسکن مهر استان بوشهر با درخواست از وزیر راه و شهرسازی تسهیلات این واحدهای مسکونی از 20 میلیون به 35 میلیون تومان افزایش یافته است.

تسهیلات مسکن مهر در استان بوشهر به 35 میلیون تومان رسید

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، مصطفی سالاری پنجشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران در رونق، توسعه، پیشرفت، وحدت و یا در رکود ، عقب ماندگی و تنش و ناامنی نقش مهمی دارند اظهار کرد: دولت در جهت حل مشکل خبرنگاران در ابعاد گوناگون دستورات لازم را صادر و بر اجرایی شدن قانون گردش آزاد اطلاعات تاکید نموده است.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت شغلی خبرنگاران از مهم ترین اولویت این حرفه است گفت: تشکیل نهاد صنفی خبرنگارای در دستور کار خبرنگاران قرار بگیرد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تا 15 مهر ماه خانه مطبوعات راه اندازی کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه حفظ حرمت خبرنگاران باید در جامعه نهادینه گردد تاکید نمود: مدیران باید در هر موقعیتی جوابگوی سوالات خبرنگاران که پیگیرمطالبات مردم هستند باشند.

سالاری با اشاره به سیاست های دولت برای کاهش تورم و نقدینگی در جامعه گفت: برای جلوگیری از تورم و کاهش نقدینگی در جامعه دولت به هیچ عنوان از بانک مرکزی استقراض نمی کند.

وی با بیان اینکه تکمیل مسکن مهر با استقراض ازبانک مرکزی محقق نمی گردد اضافه نمود: استقراض از بانک مرکزی برای تکمیل مسکن مهر سبب تورم می گردد که بر این اساس برای حل این مشکل تسهیلات مسکن از 200 به 300 میلیون ریال و 50 میلیون تسهیلات می تواند تاثیرگذار باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه صداقت و رعایت اخلاق حرفه ای در خبرنگاران باید نمود داشته باشد اضافه نمود: انتظار ما از رسانه ها این است که درنهایت صداقت و اخلاق حرفه ای بدنبال دفاع از حقوق مردم در مقابل دولت باشند.

وی با بیان این نکته که گرایش سیاسی نباید تاثیر در پیگیری مطالبات مردم داشته باشد گفت: خبرنگاران باید با حفظ گرایش و علائق سیاسی نقد منصفانه وکارشناسانه مطالبات مردم دنبال نمایند که پیامد آن توسعه آن منطقه است.

سالاری با اشاره به مراحل تصویب منطقه آزاد تجاری بوشهر در دولت و پیگیری های که در مجلس می گردد اظهار داشت: با حمایت معاون اول رئیس جمهور تصویب منطقه آزاد تجاری بوشهردرچرخه دولت تمام شد و اکنون لایحه منطقه آزاد تجاری بوشهر با امضای رئیس جمهور ظرف چند روز آینده به مجلس ارائه می گردد.

استاندار بوشهر با اشاره به ویژگی های منطقه آزاد تجاری گفت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی در منطقه آزاد تجاری ضمن اینکه از معافیت گمرکی برخوردار هستند از پرداخت تعرفه های گمرکی معاف می شوند که این خود انگیزه برای سرمایه گذاری افزایش می دهد.

سالاری برداشتن ویزا برای سرمایه گذاران خارجی را از دیگر خصوصیات بندر آزاد تجاری دانست وگفت: ایجاد امنیت لازم و برداشتن ویزا برای خارجی هایی که قصد سرمایه گذاری در منطقه آزاد دارند فراهم است.

وی با اشاره به اینکه محل بندر َآزاد تجاری در استان بوشهر مشخص نشده گفت: در لایحه بندرآزاد تجاری استان بوشهر این بند در به اختیار دولت قرار داده شده است که پس از تصویب مجلس شورای اسلامی جانمایی بندرآزاد بوشهر به عهده دولت باشد.

در این آیین از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه ها در استان بوشهر تجلیل شد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 313

به "تسهیلات مسکن مهر در استان بوشهر به 35 میلیون تومان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات مسکن مهر در استان بوشهر به 35 میلیون تومان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید