تذکر رسولی نسبت به منصوب نشدن معاون منابع انسانی شهرداری تهران

به گزارش مجله لیست پیوند، تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، نسبت به منصوب نشدن معاون منابع انسانی شهرداری تهران به شهردار تذکر داد.

تذکر رسولی نسبت به منصوب نشدن معاون منابع انسانی شهرداری تهران

سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری گفت: ضمن اعلام مراتب تعجب و تأسف خود نسبت به وفا نکردن به عهد خویش و اعمال مواضع و رفتاردوگانه مبنی بر تعهد و همراهی اولیه در زمان اخذ رای اعتماد و ارسال لایحه و تقاضای استرداد لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازمان ها و شرکت های تابعه در واپسین لحظات طرح آن در صحن شورای اسلامی و همچنین معین شتابزده سرپرست برای حوزه معاونت امور مناطق، که خودتان تقاضای حذف آن را نموده بودید؟!

وی ادامه داد: اکنون که یکی از مهمترین وعده های شورای پنجم به مردم با صلاحدید و رای اکثریت همکاران، کن لم یکن شده است، مقتضی است وفق مصوبه شورایعالی اداری کشور و تبصره 3 ماده 9 ضوابط تشکیلاتی شهرداری و سازمان های ذیربط، در اسرع وقت نسبت به انتصاب فردی عالم و متخصص از بین صاحب نظران جامعه مدیران منابع انسانی کشور که در طراز شهرداری پایتخت باشد، بعنوان معاون منابع انسانی اقدام فرمائید.

خزانه دار شورای شهر تهران همچنین گفت: در ضمنً حسب وظیفه نمایندگی و اخلاقیام از زحمات بی دریغ و صادقانه جناب آقای رستمی معاون سابق امور مناطق طی دوره تصدی این مسئولیت سپاسگزاری می کنم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 656

به "تذکر رسولی نسبت به منصوب نشدن معاون منابع انسانی شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر رسولی نسبت به منصوب نشدن معاون منابع انسانی شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید