بیمه لایو 2020؛ اولین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه

به گزارش مجله لیست پیوند، همزمان با 13 آذر و روز بیمه، اولین نمایشگاه تخصصی صنعت بیمه کشور به صورت آنلاین برگزار می گردد.

بیمه لایو 2020؛ اولین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بیمه لایو، اولین نمایشگاه تخصصی صنعت بیمه کشور با عنوان بیمه لایو 2020 به صورت آنلاین و با شعار صنعت بیمه؛ زنده با شما با مشارکت شرکت های بیمه، برگزار خواهد شد.

با شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور و به منظور پیشگیری از گسترش این بیماری مقرر شد، مراسم روز بیمه در امسال، با تغییراتی برگزار گردد. در این راستا، بر اساس مصوبه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران، اولین نمایشگاه تخصصی صنعت بیمه، به صورت آنلاین برگزار می گردد تا همه فعالان صنعت و به ویژه عموم مردم در سراسر کشور، به آن دسترسی داشته باشند و طیف وسیعی از مخاطبان را با خود همراه کند.

این نمایشگاه آنلاین که با حضور فعال بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سندیکای بیمه گران، پژوهشکده بیمه، صندوق تامین خسارت های بدنی، شرکت های بیمه، کارگزاری ها، استارآپ ها و فعالان حوزه صنعت برگزار می گردد، فرصت مغتنمی است تا شرکت ها، ضمن معرفی دستاوردها و خدمات خود به طیف وسیع تری از مردم در سراسر کشور، زمینه توسعه فرهنگ بیمه را فراهم نمایند.

نمایشگاه آنلاین بیمه لایو 2020 که از روز 13 آذر ماه 1399 همزمان را با روز بیمه شروع می گردد و پنج روز ادامه خواهد داشت، دارای دو بخش تلویزیونی و واقعیت مجازی است.

در کنار دو بخش اصلی نیز ورک شاپ ها، مشاوره های آنلاین و جلسه با مدیران شرکت های بیمه به صورت آنلاین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 675

به "بیمه لایو 2020؛ اولین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه لایو 2020؛ اولین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید