بمب پرسپولیس چه زمانی منفجر می گردد؟

به گزارش مجله لیست پیوند، قهرمان پنج فصل گذشته لیگ برتر علیرغم جذب علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی و علی نعمتی، هنوز نتوانسته با بازیکنی قرارداد ببندد که از دید طرفداران این تیم، بمب نقل و انتقالاتی محسوب گردد.

بمب پرسپولیس چه زمانی منفجر می گردد؟

قرمز ها که احمد نوراللهی و شهریار مغانلو را از دست داده اند، هنوز نتوانسته اند جانشین سرشناسی برای این دو بازیکن پیدا نمایند.

گفته می شد در صورت حضور مغانلو در سپاهان، سجاد شهباززاده قطعا پرسپولیسی خواهد شد، اما آقای گل لیگ بیستم، دیروز قراردادش را با سپاهان تمدید کرد و امین قنامی نژاد که طبق گفته نزدیکان به پرسپولیس، به عقد قرارداد با این تیم بسیار نزدیک شده بود نهایتا تصمیم گرفت بعد از چند بار تغییر نظر، راهی استقلال گردد.

این وسط تنها گزینه ایرانی که شاید بتوان نام بمب رویش گذاشت، رضا اسدی است که به گفته نزدیکانش، بازی در پرسپولیس را به حضور در استقلال ترجیح می دهد منتهی طبق نوشته یک سایت خبری، استقلال که از ادامه همکاری با مسعود ریگی ناامید شده در پی جذب هافبک اسبق تراکتور است و حالا باید دید آیا او می تواند خرید عظیم قرمز ها در تابستان باشد یا استقلال او را هم از پرسپولیس می قاپد؟

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 1151

به "بمب پرسپولیس چه زمانی منفجر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب پرسپولیس چه زمانی منفجر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید