برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی سرپرستان و مربیان اعزامی به المپیک 2020

به گزارش مجله لیست پیوند، چهارمین کارگاه آموزشی ویژه سرپرستان و مربیان اعزامی به بازی های المپیک 2020 توکیو صبح روز سه شنبه 15 بهمن در کمیته ملی المپیک برگزار می گردد.

برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی سرپرستان و مربیان اعزامی به المپیک 2020

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، چهارمین کارگاه آموزشی ویژه سرپرستان و مربیان اعزامی به بازی های المپیک 2020 توکیو صبح روز سه شنبه 15 بهمن در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار می گردد.

در این کارگاه از ساعت 9 الی 10:45 تمرینات فانکشنال از سوی دکتر بهرامی نژاد و از ساعت 11 الی 12:45 مسئولیت های حقوقی سرپرستان و مربیان در المپیک 2020 از سوی دکتر حسین آقایی نیا نکات لازم برای سرپرستان و مربیان اعزامی به المپیک توکیو ارائه خواهد شد.

تا به امروز 3 دوره کارگاه های آموزشی در مورد علم تمرین، تغذیه، روانشناسی ورزشی، برنامه نویسی سالیانه تمرینات، آشنایی و چگونگی استفاده از امکانات IT دهکده بازی ها و... برای سرپرستان و مربیان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lalink.ir شناسه مطلب: 137

به "برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی سرپرستان و مربیان اعزامی به المپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی سرپرستان و مربیان اعزامی به المپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید